English

آخوندی مشاورش را به مناطق سیل‌زده فرستاد/ خبری از حضور وزیر نیست

گروه ویژه ای متشکل از رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و مشاور راه روستایی وزیر راه و شهرسازی به مناطق سیل‌زده اعزام شدند.

آخوندی مشاورش را به مناطق سیل‌زده فرستاد/ خبری از حضور وزیر نیست

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وزارت راه و شهرسازی، گروه ویژه ای به منظور بررسی آسیب‌ها و خسارت‌های ناشی از سیل به زیربناهای حمل‌ونقل استان‌های شمال غرب کشور به مناطق سیل زده استان های آذربایجان های شرقی و غربی، اردبیل و کردستان سفر کردند. این گروه شامل داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و سیدحسین میرشفیع مشاور راه روستایی وزیر راه وشهرسازی به نمایندگی از عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی است.

سیدحسین میرشفیع، مشاور وزیر راه با اشاره به بازدید گروه اعزامی وزارت راه و شهرسازی از مناطق سیل‌زده در شمال غرب کشور اظهار داشت: طبق برنامه قرار است از صبح امروز همراه سایر اعضای گروه از مناطق سیل‌زده آذربایجان شرقی واقع در شهرستان عجب‌شیر و آذرشهر و آذربایجان غربی واقع در شهرستان‌های میاندوآب، اشنویه و سیلوانه، به منظور بررسی میزان خسارات وارده به زیربناهای حمل‌ونقلی مانند ابنیه‌ فنی و جاده‌ها بازدید کنیم.

وی افزود: خوشبختانه در آذربایجان شرقی تمام راه‌های روستایی به غیر از راه‌روستایی هشترود باز است و همچنین در استان آذربایجان غربی نیز اگرچه ارتباط برخی مناطق در حال حاضر قطع شده، اما ارتباط از مسیرهای جایگزین برای دسترسی مردم و نیروهای امدادی برقرار شده است.

مشاور وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: طبق برآورد اولیه 7 میلیارد تومان به زیربناهای حمل‌ونقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی خسارت وارد شده که نظر نهایی بعد از جمع بندی گزارش بازرسی مشخص و از سوی ستاد مدیریت بحران اعلام خواهد شد.

گفتنی است در پی بارش های اخیر در شمال غرب کشور، علاوه بر تخریب تعدادی از خانه های مسکونی، راه ها و پل های روستایی و جاده ای، متأسفانه تعدادی از هموطنانمان نیز درگذشتند؛ با این وجود تا به حال هیچ یک از مقامات عالی رتبه دولتی و نیز وزیران و اعضای کابینه دولت یازدهم حاضر به بازدید از مناطق سیل زده و گفت و گو و دلجویی با مردم گرفتار بحران استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و کردستان نشده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه