English

انتقال سه مجموعه آموزشی وزارت راه و شهرسازی به سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای

سه مجموعه آموزشی وزارت راه و شهرسازی به سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای منتقل و علیرضا سلیمانی به‌عنوان نماینده رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تا تصویب ساختار تشکیلاتی مجموعه مراکز آموزش، منصوب و تعیین شد.

انتقال سه مجموعه آموزشی وزارت راه و شهرسازی به سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط ‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی نماینده سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در مجموعه آموزشی تازه انتقال یافته به این سازمان معرفی شد.

مهندس داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در این مراسم با اشاره به مصوبه شورای عالی اداری جهت انتقال سه مجموعه و آموزشکده وزارت راه و شهرسازی به سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار داشت: پیشنهاد تشکیلاتی کارشناسی و کاربردی این مراکز با مدیریت واحد و یکپارچه‌سازی فعالیت‌های آموزشی به سازمان امور اداری استخدامی ارائه‌شده و به‌زودی پس از تصویب، ابلاغ و اجرایی خواهد شد.

وی سیاست این سازمان را با توجه به الحاق حوزه راهداری به بخش حمل‌ونقل جاده‌ای در استان‌ها، ارتقاء سطح علمی کارکنان با برگزاری دوره‌های آموزشی هم برای نیروی انسانی داخلی و هم برای نیروهای شرکت‌های پیمانکار همکار برشمرد و تصریح کرد: انتظار از این مجموعه که به سازمان منتقل‌شده است اجرای برنامه‌های آموزشی تعریف‌شده در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است. لذا در مرحله اول این مراکز به لحاظ آموزش و تجهیزات نیازمند بازسازی بوده و لازم است امکانات جدید آموزشی با توجه به فناوری‌های روز دنیا تهیه و تجهیز گردد و هم به لحاظ ساختمان و بنا نیز نیازمند بازسازی اساسی است.

مهندس کشاورزیان تأکید نمود: نیازهای آموزشی سازمان تدوین شده است لذا آموزشکده شهید تفویضی و دو مجموعه آموزشی دیگر، طراحی و برنامه‌ریزی لازم را اتخاذ و با انتخاب و به‌کارگیری مدرسان موردنیاز این مأموریت را با بهره‌مندی از نرم‌افزارهای جدید و فنّاوری روزمره حتی نیازمندی‌های وزارت راه و شهرسازی را در صورت تمایل با همکاری و همراهی مؤسسات آموزشی بخش خصوصی فعال در صنعت راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به انجام برسانند.

بر اساس این گزارش در ابتدای مراسم دکتر علی خاکساری رئیس آموزشکده شهید تفویضی طی گزارشی از روند دوره‌های آموزشی برگزارشده مرتبط با راهداری، نگهداری راه و حمل‌ونقل افزود: در سال 94 و 95 بیش از سی دوره آموزشی موردنیاز سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برگزار شد و آمادگی لازم برای ادامه این دوره‌ها وجود دارد.

وی استفاده از اساتید مجرب و زبده و آشنا به بخش راهداری و حمل‌ونقل را از مزیت‌های آموزشکده ذکر کرد و گفت: ظرفیت بسیار خوبی در این آموزشکده موجود است و تلاش برای استفاده بهینه از پتانسیل‌های موجود در دستور کار است.

این گزارش می‌افزاید علیرضا سلیمانی که به‌عنوان نماینده رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تا تصویب ساختار تشکیلاتی مجموعه مراکز آموزش، منصوب و تعیین شده‌اند طی سخنانی نقش آموزش در پیشبرد برنامه‌های سازمان با توجه به سوابق گذشته را بسیار بااهمیت دانسته و نیروهای انسانی سازمان را جز سرمایه‌های مهم و کلیدی برشمردند.

گفتنی است سلیمانی عضویت در هیئت عامل، معاون حمل‌ونقل و معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را در سوابق خود پیش‌ازاین داشته است.

اضافه می‌نماید مهندس کشاورزیان به‌اتفاق معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون برنامه‌ریزی و تنی چند از مدیران سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای که در این مراسم حضور داشتند در بدو ورود به آموزشکده شهید تفویضی، از بخش‌های مختلف این مجموعه آموزشی بازدید نمودند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه