English

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران مطرح کرد

پیش بینی جابجایی بیش از سه میلیون مسافر تا پایان تعطیلات نوروز

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: پیش بینی می شود تا پایان تعطیلات نوروز بیش از سه میلیون و 700 مسافر با 30 هزار و 500 سورتی پرواز در فرودگاه های کشور جابجا شوند.

پیش بینی جابجایی بیش از سه میلیون مسافر تا پایان تعطیلات نوروز

به گزارش خبرگزاری موج، رحمت اله مه‌آبادی در حاشیه سفر به بندرعباس، افزود: از آغاز طرح ویژه نوروزی در کشور بیش از یک میلیون و دویست و شصت هزار مسافر در فرودگاههای کشور جابجا شدند.

وی با بیان اینکه این شمار نسبت به مدت مشابه پارسال 28 درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: بیش از 10 هزار و 600 سورتی پرواز هم در فرودگاههای کشور انجام شد که نسبت به مدت مشابه پارسال 22 درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود تا پایان تعطیلات نوروز بیش از سه میلیون و 700 مسافر با 30 هزار و 500 سورتی پرواز در فرودگاه های کشور جابجا شوند.

مه آبادی علت افزایش جابجایی مسافران را در فرودگاههای کشور، آزاد سازی نرخ حمل و نقل هوایی، اصلاح ساختار فضای کشور و افزایش ساعت صندلی پرواز اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اضافه کرد: عملیات نصب رادار خلیج فارس، تقرب پرواز، احداث پایانه جدید فرودگاه بندرعباس، احداث برج تکنیکال بلاک، جمع اوری آبهای سطحی فرودگاه و تامین ایمنی و امنیت فرودگاه بین المللی بندرعباس با هزینه 80 میلیارد تومان امسال به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: در این بازدید چند روزه از استان هرمزگان سعی شد اقدامات قضایی برای جلوگیری از تغییر کاربری فرودگاه میناب نیز انجام شود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزود: سال گذشته 40 میلیارد ریال برای فضا سازی و بهسازی این فرودگاه اعتبار اختصاص یافت اما به علت نداشتن حکم توقیف از دستگاههای قضایی این اعتبار برگشت داده شد.

مه‌ابادی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان میناب یکی از قطب های اقتصادی و کشاورزی جنوب و شرق کشور است که برای حفظ فرودگاه و بهسازی آن برنامه های زیادی داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی