English

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام خبر داد؛

مرغ منجمد ۲۰۰ تومان ارزان شد/قیمت به ۵۷۰۰ تومان رسید

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: بر اساس مصوبه اخیر ستاد تنظیم بازار قیمت گوشت مرغ منجمد 200 تومان کاهش یافت و به 5700 تومان رسید.

مرغ منجمد 200 تومان ارزان شد/قیمت به 5700 تومان رسید

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از صدا و سیما، محمد ولی گفت: در گذشته، ما مرغ منجمد را 5 هزار و 500 تومان به توزیع کنندگان می‌فروختیم و آن‌ها این کالا را 5 هزار و 900 تومان به مردم عرضه می کردند .

وی گفت: براساس مصوبه اخیر ستاد تنظیم بازار قرار شد قیمت مرغ منجمد توزیع شده توسط ما به 5 هزار و 300 تومان کاهش یابد و توزیع کنندگان نیز این کالا را 5 هزار و 700 تومان به مردم بفروشند .

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: ما گوشت قرمز منجمد را 21 هزار و 500 تومان به توزیع کنندگان اصلی می‌فروشیم و آن‌ها نیز مجاز هستند این کالا را حداکثر 23 هزار تومان به مردم عرضه کنند .

وی با بیان اینکه به لحاظ تولید در گوشت قرمز و مرغ هیچ محدودیت و کمبودی نداریم، گفت: گوشت قرمز و مرغ به میزان تقاضای مردم در تمامی فروشگاه‌های کشور حتی در روزهای تعطیل عید نوروز عرضه می‌شود .

ولی افزود: حتی در روزهایی که میادین میوه و تره بار به خاطر روزهای اولیه نوروز تعطیل هستند ما به صورت سیار گوشت قرمز و سفید را در پشت درب این میادین به مردم عرضه خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه