English

به ‎زودی؛

سومین هواپیمای ایرباس می آید

مدیرعامل ایران ایر از ورود سومین هواپیمای ایرباس در آینده ای نزدیک به کشور خبر داد و گفت: خرید هواپیمای نو امری زمان بر است.

سومین هواپیمای ایرباس می آید

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فرهاد پرورش در آئین ورود اولین فروند از هواپیمای ۳۳۰ ایرباس گفت: تلاش‌ها بعد از مذاکرات برجام به نتیجه رسید و آرام آرام ثمره این مذاکرات را می‌بینیم؛ امروز اولین فروند از هواپیمایی بدنه وسیع هما وارد تهران شد و امیدواریم که مسیر مراحل انتقال هواپیماهای خریداری‌شده نیز به همین نحو ادامه پیدا کند.

مدیرعامل ایران ایر افزود: مراسم استقبال از هواپیمای قبلی به این دلیل بود که ۳۲۱ یک هواپیمای خط‌ شکن و میوه برجام در صنعت هواپیمایی بود. امروز نیز به دلیل آنکه اولین هواپیمای بدنه وسیع به ناوگان هما پیوسته است این مراسم گرفته شد.

وی ادامه داد: برخلاف تصور عامیانه فرآیند خرید هواپیما بسیار پیچیده است و خرید هواپیماهای نو با هواپیمای دست‌دوم تفاوت زیادی دارد. فرض زمان برای خرید هواپیما با توجه به منافع کشور و باورهای ما اجتناب‌ناپذیر است.

مدیرعامل هواپیمایی ایران‌ایر از ورود سومین هواپیمای نو در آینده ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: پیش از این هم در دوره‌های قبل مذاکراتی برای خرید هواپیما وجود داشت که هیچ کدام به نتیجه نرسید و به جرات می‌گوییم کاری که در این دوره انجام شد در مقایسه با دوره‌های قبل بسیار مجدانه و موشکافانه‌تر بود. بنابراین اگر می‌شنوید که تاریخ ورود هواپیمایی به تعویق می‌افتد به دلیل پیچیدگی‌های مذاکره است. طرف‌های غربی به دنبال منافع خود بودند و ما هم به دنبال حفظ منافع خود هستیم؛ بنابراین حفظ منافع مذاکرات را طولانی می‌کند.

پرورش با بیان اینکه شرکت‌های هواپیمایی نباید به تعداد هواپیماهای خود بنازند، گفت: اعتقاد ما این است که نحوه کیفیت خدمات می‌تواند تمایز شرکت‌های هواپیمایی را نشان دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه