English

رئیس کمیته امداد کشور :

خستگی ناپذیر بودن و خدمت به مردم از ویژگی‌های رئیس جمهور شهید بود

رئیس کمیته امداد کشور گفت:خستگی ناپذیر بودن و مردمی بودن از ویژگی‌های مهم رئیس جمهور شهید بود.

خستگی ناپذیر بودن و خدمت به مردم  از ویژگی‌های رئیس جمهور شهید بود
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، سید مرتضی بختیاری در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در گلستان شهدای اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان اصفهان بیان کرد: آیت الله رئیسی مرد میدان خدمت به مردم و از مدیریت جهادی برخوردار بود ودر ساده زیستی نمونه بود.

وی با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و دیگر شهدای راه خدمت اضافه کرد:خدمت به مردم مقدمه شهادت است و آیت‌الله رئیسی روحیات، خلقیات و دلسوزی نسبت به مردم داشتند.

بختیاری بیان داشت: در طول ۳۳ ماه خدمت رئیس جمهور شهید در دولت سیزدهم خدماتش بی سابقه بود بطوریکه با ۱۵ کشور همسایه ارتباط تنگاتنگ برقرار شد و با فعال کردن حوزه بین المللی در عرصه سیاسی واقتصادی کاربزرگی انجام داد.

این مقام مسئول ادامه داد: عدالت برخاسته از تقوا در راس برنامه رئیس جمهور شهید بود با تمام وجود برای خشکاندن ریشه فساد تلاش می‌کرد.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی در خلوت و برون خود همواره با خداوند و ائمه ارتباط مستقیم داشت، گفت: ایشان در خلوت خود نیز رابطه عاشق و معشوقی با خداوند و امام رضا (ع) داشتند و این ارتباط زمینه ساز نوکری و خدمتگزاری ایشان به مردم بود.

رئیس کمیته امداد با اشاره باینکه سردار شهید سلیمانی و شهید آیت‌الله رئیسی سید محرومان مرد میدان خدمت بودند، افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های رئیس جمهور شهید ساده زیستی بود و در جایگاه رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه و تولیت آستان در ساده زیستی نمونه بود.

بختیاری با بیان اینکه شهید رئیسی نسبت به بیت المال به شدت دغدغه داشت، افزود: در وطن پرستی و وطن دوستی حضرت آیت‌الله رئیسی و همچنین شهید امیرعبداللهیان هیچ شک و شبهه‌ای وجود نداشت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت:شهید آیت الله رئیسی مصداق بارز شعار‌های انقلاب را هم درگفتار هم در عمل و هم در برنامه هایش رعایت کرد.

وی با اشاره به دیگر ویژگی های شخصیتی شهید رییسی گفت: مدیریت جهادی و تلاش بی منت در راه رضای خدا برای مردم ، تلاش برای رفاه محرومان و مستضعفان ، مبارزه با فساد از دیگر ویژگی های سید الشهدای خدمت است.

این مقام مسئول ادامه داد: در زمان دولت رئیسی نزدیک به ۱۳۸ درصد مستمری مددجویان کمیته امداد افزایش یافت و به شدت به فکر مستضعفان بودند.

رئیس کمیته امداد کشور بیان کرد: شهید آیت الله رییسی با فعال کردن درحوزه بین الملل با نبوغ وزیر امور خارجه شهید کاری مهم در منطقه و جهان انجام داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه