English

معاون عمرانی استانداری اصفهان:

با حمایت‌های رئیس جمهور شهید پروژه‌های تأمین آب اصفهان به مرحله اجرایی درآمدند/ پیشرفت ۹۰ درصدی فاز اول انتقال آب دریا به اصفهان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: با حمایت‌های رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی بود که پروژه‌های تأمین آب اصفهان به مرحله اجرایی درآمدند. پروژه تأمین آب اصفهان از دریای عمان که در دولت سیزدهم آغاز شد در فاز اول بیش از ۹۰ درصد پیشرفت دارد.

با حمایت‌های رئیس جمهور شهید پروژه‌های تأمین آب اصفهان به مرحله اجرایی درآمدند/ پیشرفت ۹۰ درصدی فاز اول انتقال آب دریا به اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، مهران زینلیان ضمن تسلیت در پی شهادت جانسوز رئیس جمهور شهید دکتر رئیسی و هیئت همراه، در خصوص برخی از اقدامات دولت سیزدهم در استان اصفهان، گفت: با حمایت‌های رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی پروژه‌های تأمین آب اصفهان به مرحله اجرایی درآمدند.

وی ادامه داد: پروژه تأمین آب استان اصفهان از دریای عمان که در دولت سیزدهم آغاز شد در فاز اول بیش از ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در این پروژه ۲۴ پیمانکار از ساحل دریای عمان تا اصفهان مشغول به فعالیت هستند و پروژه‌ای که کارشناسان معتقد بودند بیش از ۱۱ سال به طول می‌انجامد از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون با حمایت‌های رئیس جمهور شهید دکتر رئیسی توانسته رکوردزنی کند.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های تأمین آب اصفهان در ۲۶ برنامه و پنج راهکار اساسی تعریف و تدوین شده است که تمامی راهکارها به تأیید رئیس جمهور شهید رسیده بودند و بر اجرای آنها تأکید داشتند.

زینلیان با اشاره به دغدغه‌های زیست محیطی رئیس جمهور شهید و تأکید بر این موضوع در استان اصفهان و سراسر کشور، اظهار داشت: می‌دانیم که یکی از چالش‌های بزرگ اصفهان در حوزه آلودگی هوا است، با توجه به تأکیدات رئیس جمهور فقید در این خصوص، مدیریت استان تلاش کرد تا با برنامه‌های متعدد آلودگی هوای اصفهان را کاهش دهد.

وی ادامه داد: جدیت در اجرای پروژه‌های تأمین آب استان اصفهان با همین هدف دنبال می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: احداث نیروگاه‌های خورشیدی جهت تولید انرژی پاک در دولت سیزدهم در دستور کار قرار دارد و در این حوزه استان اصفهان گام‌های بلندی برداشته است زیرا معتقد هستیم بایستی ناترازی در حوزه انرژی به حداقل کاهش یابد.

زینلیان ادامه داد: در دولت سیزدهم خارج کردن منابع آلاینده غیرمتحرک با بسته‌های تشویقی نیز پس از سال‌ها محقق شده است.

وی عنوان کرد: در این خصوص اواخر سال گذشته ۴۷ کوره آجرپزی از شعاع ۵۰ کیلومتری شهر اصفهان خارج شد، برای مابقی صنایع کوچک آلاینده نیز بسته محیط زیستی تعریف شده است تا آلایندگی خود را به حداقل کاهش دهند.

زینلیان اظهار کرد: تولید و توزیع سوخت استاندارد، تسهیل در اجرای پروژه خطوط قطار شهری اصفهان، اختصاص بیش از ۳۱۲ دستگاه اتوبوس درون شهری به شهرداری‌های استان و الزام به نوسازی دستگاه‌های حمل و نقل عمومی نیز از جمله مواردی است که در دولت سیزدهم در دستور کار قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: دفع پسماندهای پزشکی کلان شهر اصفهان از قبل از انقلاب مد نظر قرار نداشته و این موضوع چالش‌هایی را برای محیط زیست اصفهان ایجاد کرده است اما در دولت سیزدهم، دفع پسماندهای پزشکی توسط زباله سوزه‌ای صنعتی پیگیری شده است.

زینلیان افزود: دفع پسماند پزشکی در تمامی بیمارستان‌های دولتی شهر اصفهان توسط زباله سوزه‌ای صنعتی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین دفع پسماند پزشکی توسط بیمارستان‌های بخش خصوصی شهر اصفهان تا بهمن ماه سال‌جاری اجرایی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان یکی از تأکیدات رئیس جمهور شهید در سفر به اصفهان را توسعه صنعت گردشگری و صنایع وابسته دانست و عنوان کرد: مناطق نمونه گردشگری در استان اصفهان از جمله در شهرستان‌های خوانسار، ورزنه، نطنز و سمیرم پس از سال‌ها بلاتکلیفی در دولت سیزدهم گره‌گشایی و در مدار خدمت قرار گرفتند.

وی ادامه داد: تعیین تکلیف کارخانه ریسباف و احداث موزه منطقه‌ای اصفهان در این مجموعه پس از سال‌ها بلاتکلیفی در دولت سیزدهم محقق شد.

زینلیان در پایان گفت: رشد بیش از ۱۰۰ درصدی اعتبارات مرمت بافت‌های تاریخی که در اصفهان در دولت سیزدهم رقم خورد در راستای تحقق همین موضوع مهم و اساسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه