English

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان :

رفع تصرف ۵۶ هکتار از اراضی ملی استان اصفهان اجرا شد

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف و اجرای احکام قضایی (قلع و قمع و خلع ید) بیش از ۵۶.۸ هکتار از اراضی ملی و دولتی استان اصفهان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

 رفع تصرف ۵۶ هکتار از اراضی ملی استان اصفهان اجرا شد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ امیرسعید باقری اظهار کرد: با تلاش‌های به عمل آمده، در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۲ مورد حکم قطعی قضایی برای رفع تعرض به اراضی ملی در سطح استان اصفهان اجرایی شد.

 وی افزود: این احکام به‌دنبال پایش مستمر اراضی ملی و دولتی استان اصفهان از سوی کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان و پیگیری ویژه کارشناسان حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و در راستای حفظ حقوق بیت‌المال و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و دولتی، صادر و اجرا شده است.

 فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان بیان کرد: با اجرای این احکام در مجموع ۵۶.۸ هکتار از زمین‌های ملی و دولتی در پهنه استان اصفهان رفع تصرف و به بیت‌المال اعاده و نسبت به قلع‌وقمع و خلع ید آن اقدام شد.

 وی با بیان اینکه ارزش این اراضی رفع تصرف شده در مجموع افزون بر ۷۹۰ میلیارد تومان است، گفت: علاوه بر این موارد با پیگیری‌های به عمل آمده در سال گذشته، هشت فقره پرونده قضایی کیفری (جرایم مشهود) برای رفع تصرف اراضی ملی و دولتی استان اصفهان تشکیل شده است.

 سرهنگ باقری خاطرنشان کرد: یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با حمایت دستگاه قضایی، هیچ مماشاتی با زمین‌خواران ندارد و تصرف اراضی ملی و دولتی به هر بهانه‌ای که صورت گرفته باشد، نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری و قلع‌وقمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه نخواهد داشت؛ لذا با تمام تلاش دست متصرفان را از تصرف این اراضی کوتاه می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه