English

طی هفت ماه سال جاری انجام شد؛

اخذ آراء قضایی برای رفع تصرف بیش از ۹۹۸ هکتار از اراضی ملی استان اصفهان

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از اخذ ۲۲۶ رای قضایی به نفع دولت و بیت المال برای بازپس گیری بیش از ۹۹۸ هکتار از اراضی ملی استان اصفهان خبر داد.

اخذ آراء قضایی برای رفع تصرف بیش از ۹۹۸ هکتار از اراضی ملی استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد کیانی با تاکید بر جدیت این اداره کل در برخورد با متصرفان اراضی ملی اظهار کرد: اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان نسبت به اشخاصی که اقدام به دست‌اندازی به اراضی ملی می‌کنند به‌هیچ وجه مسامحه نخواهد کرد. 

وی افزود: با پیگیری‌های حقوقی از سوی این اداره‌کل در راستای رفع تصرف اراضی ملی استان اصفهان و با حمایت جدی دستگاه قضایی در این خصوص، از ابتدای سالجاری، ۲۲۶ مورد رای قضایی به نفع دولت و بیت المال اخذ شد. 

معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: این آرا قضائی مربوط به پرونده‌های مهم و حساس اختلافی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با متصرفان و زمین‌خواران در رابطه با ۹۹۸ هکتار اراضی ملی در سطح استان اصفهان بوده است. 

وی عنوان کرد: بدلیل دست‌اندازی به ۱۹.۳ هکتار از اراضی دولتی استان، در این بازه زمانی، ۳۲ مورد طرح دعوی و پرونده حقوقی نسبت به تصرفات غیر مجاز اراضی دولتی علیه اشخاص متخلف تشکیل شده است. 

معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با هشدار به افرادی که به صورت غیرمجاز اقدام به احداث بنا در اراضی ملی می‌کنند، گفت: این اداره‌کل از اراضی ملی با آمادگی کامل، حفاظت و حراست می‌کند و با هرگونه دخل و تصرف در این اراضی و زمین خواری به صورت قاطع برخورد کرده و کوچک‌ترین اغماضی ندارد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه