English

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان در گفتگو با موج خبر داد؛

رفع تصرف فوری بیش از ۱۰۶ هکتار اراضی ملی استان اصفهان

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف فوری بیش از ۱۰۶ هکتار اراضی ملی استان اصفهان به ارزش یک هزار و ۷۹۸ میلیارد تومان خبر داد.

رفع تصرف فوری بیش از ۱۰۶ هکتار اراضی ملی استان اصفهان

سرهنگ امیرسعید باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون، بیش از ۱۰۶ هکتار از اراضی ملی و دولتی استان اصفهان در گستره ۱۱۵ شهر این استان با هوشیاری کارکنان این فرماندهی از چنگال متصرفان خارج و رفع تعرض فوری شد. 

وی با بیان اینکه این یگان وظیفه حراست و رفع تصرف انفال و اراضی دولتی و ملی را بر عهده دارد، بیان کرد: ارزش این اراضی رفع تصرف شده یک هزار و ۷۹۸ میلیارد تومان برآورد شده است. 

این مقام مسئول افزود: برای این اراضی جمعاً تعداد ۸۹  مورد تعرض گزارش و واقع شده بود که با اقدامات بعمل آمده مورد رفع تصرف قرار گرفت و با معترضین برخورد شد. 

سرهنگ باقری  تاکید کرد :هرگونه اقدام فیزیکی مانند دیوار و فنس کشی در اراضی ملی و دولتی ممنوع بوده و تصرف اراضی ملی و دولتی به شمار می‌رود.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با اشاره به پایش روزانه توسط عوامل یگان حفاطت اراضی استان اصفهان گفت:سامانه ۱۶۵۶ به صورت شبانه روزی به منظور دریافت اخبار و اطلاعات مردمی در ارتباط با تصرف اراضی ملی و دولتی فعال می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه