English

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان خبر داد؛

رفع تصرف فوری اراضی ملی استان اصفهان با ارزش بیش از ۱۱ میلیارد ریال

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف فوری اراضی ملی در شهرستان‌های کاشان و اردستان به ارزش ۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

رفع تصرف فوری اراضی ملی استان اصفهان با ارزش بیش از ۱۱ میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رسرهنگ امیرسعید باقری اظهار داشت: به دنبال رصد و پایش مستمر اراضی ملی و دولتی استان اصفهان توسط کارکنان این فرماندهی، اطلاع از دو مورد تعرض به اراضی ملی در شهرستان‌های کاشان و اردستان حاصل شد و بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به رفع تصرف فوری این اراضی اذعان داشت: با تلاش‌های بعمل آمده در کمتر از یک هفته اخیر، اراضی ملی جمعاً به مساحت ۶۱۰ مترمربع از چنگال زمین‌خواران خارج و به بیت‌المال بازگردانده شد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش اراضی رفع تصرف شده در مجموع ۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: این اراضی شامل ۳۶۰ متر مربع زمین در شهرستان اردستان به ارزش سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و ۲۵۰ مترمربع نیز در شهرستان کاشان به مساحت هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

این مقام مسئول گفت : این یگان با اجرای اقدامات ویژه، ضمن جلوگیری از هرگونه تصرف و تعرض به اراضی دولتی و ملی، با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست درازی به بیت‌المال را دارند، برخورد می‌کند

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه