English

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان خبر داد؛

رفع تصرف ۱۴.۳ هکتار از اراضی ملی استان اصفهان در نیمه نخست سال ۱۴۰۱

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف و اجرای احکام قضایی بیش از ۱۴.۳ هکتار از اراضی ملی و دولتی استان اصفهان در نیمه نخست سال ۱۴۰۱ خبر داد.

رفع تصرف ۱۴.۳ هکتار از اراضی ملی استان اصفهان در نیمه نخست سال ۱۴۰۱

سرهنگ امیرسعید باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، اظهار داشت: با تلاش‌های بعمل آمده، از ابتدای سال جاری در مجموع ۱۴.۳ هکتار از زمین های ملی و دولتی در پهنه استان اصفهان رفع تصرف و به بیت المال اعاده و نسبت به قلع و قمع و خلع ید آن اقدام شد. 

وی افزود: این احکام به دنبال پایش مستمر اراضی ملی و دولتی استان اصفهان از سوی کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان و پیگیری ویژه کارشناسان حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و در راستای حفظ حقوق بیت‌المال و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و دولتی، صادر و اجرا شده است. 

سرهنگ باقری با بیان اینکه ارزش این اراضی رفع تصرف شده در مجموع ۲۱۰ میلیارد تومان است گفت: علاوه بر این موارد با پیگیری‌های بعمل آمده در سال جاری چهار فقره پرونده قضایی کیفری (جرایم مشهود) برای رفع تصرف اراضی ملی و دولتی استان اصفهان تشکیل شده است. 

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان خاطرنشان کرد: یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران ندارد و تصرف اراضی ملی و دولتی به هر بهانه‌ای که صورت گرفته باشد نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد لذا با تمام تلاش دست متصرفان را از تصرف این اراضی کوتاه می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه