English

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان:

اراضی ملی استان اصفهان به ارزش ۹۷ میلیارد ریال رفع تصرف شد

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف اراضی ملی شهر اصفهان و شهرستان دهاقان در مجموع به ارزش ۹۷ میلیارد ریال خبر داد.

اراضی ملی استان اصفهان به ارزش ۹۷ میلیارد ریال رفع تصرف شد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، امیر سعید باقری اظهار کرد: در روزهای اخیر، ۲ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی استان اصفهان در مجموع به مساحت پنج هزار و ۲۴۷ مترمربع رفع تصرف شد. 

وی با بیان اینکه ارزش اراضی رفع تصرف شده در مجموع ۹۷ میلیارد ریال برآورد شده است عنوان کرد: یک مورد از تصرف های فوق از طریق اجرای حکم قطعی قضایی و مورد دیگر با شناسایی و رفع تصرف فوری به بیت المال بازگردانده شد. 

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان افزود: در این راستا به موجب دست درازی شخصی سودجو به زمین ۲۴۷ مترمربعی واقع در شهر اصفهان، حکم قضایی قطعی با اقدامات حقوقی معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و پیگیری های اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان اخذ و به این فرماندهی ارسال شد. 

وی ادامه داد: بر این اساس حکم قضایی با تلاش و همت کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان و پشتیبانی عوامل انتظامی، اجرا و اقدامات لازم بعمل آمد. 

باقری بیان کرد: با اجرای این حکم، زمین ملی در شهر اصفهان به ارزش ۸۷ میلیارد ریال، خلع ید، رفع تصرف و از دست متصرفان خارج شد. 

وی گفت: در روزهای اخیر زمین دیگری نیز به مساحت پنج هزار مترمربع واقع در شهرستان دهاقان با دقت، هوشیاری و تلاش کارکنان این فرماندهی رفع تصرف شد که ارزش این اراضی ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است. 

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان خاطرنشان کرد: این یگان وظیفه حراست و رفع تصرف انفال و اراضی دولتی و ملی را بر عهده دارد لذا هرگونه اقدام فیزیکی مانند دیوار و فنس کشی در اراضی ملی و دولتی ممنوع بوده و تصرف اراضی ملی و دولتی به شمار می‌رود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه