English

امام جمعه اصفهان:

وحدت رویه و کلام مشترک مسئولان، رمز فائق شدن بر مشکلات چند ده ساله استان است

امام جمعه اصفهان بیان کرد: وحدت رویه در کلام و رفتارمسئولان و نهادها می‌تواند باعث فائق شدن بر مشکلات چند ده ساله استان شود.

 وحدت رویه و کلام مشترک مسئولان، رمز فائق شدن بر مشکلات چند ده ساله استان است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار با استاندار اصفهان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امید داریم این تلاقی ماه مبارک رمضان و ایام نوروزی باعث افزایش شادی و نشاط روحی و معنوی  شده  باشد و در طول سال از آن بهره ببریم.

وی افزود: شایسته و بایسته است که از همت عظیم و اراده پولادین ملت ایران و مردم شهیدپرور و انقلابی اصفهان در راهپیمایی روز قدس سپاسگزاری کنیم که همچون چهار دهه گذشته مشت محکمی بر دهان دشمنان و خائنین بود.

امام جمعه اصفهان بار دیگر بر ضرورت اتحاد و همبستگی مسئولان مربوطه نهادهای مختلف استانی با محوریت استانداری برای حل مشکلات و معضلات چندگانه استان تاکید کرد و گفت: وحدت رویه و کلام مشترک می‌تواند باعث فائق شدن بر مشکلات چند ده ساله استان شود.

درادامه استاندار اصفهان نیز با اشاره به برخی از مشکلات و مسائل مرتبط با پروژه‌های در دست اقدام و اجرا در استان، اظهار کرد: سال گذشته روی برخی از پروژه‌های استان بسیار متمرکز شدیم و گزارش آن پیش از این نیز ارائه شد و پیشرفت‌های خوبی نیز در این‌باره حاصل شد.

 سیدرضا مرتضوی افزود: پیشرفت پروژها به قدری در خور بوده که امید داریم در دولت فعلی برخی از پروژه‌ها به سرانجام برسد، ولیکن در مسیر اجرای برخی از پروژه‌ها مسائلی وجود دارد که ما را نگران می‌کند.

وی با بیان برخی از مسائل مبتلابه پروژه های در دست اقدام در استان گفت: گزارشی از این دست پروژه‌ها به رئیس‌جمهور ارائه شد و رئیس‌جمهور از این پروژه‌ها بازدید به‌عمل آورد.

مرتضوی نبود ردیف بودجه لازم برای به سرانجام رساندن برخی از پروژه‌ها و زمانبر بودن برخی دیگر برای طی مراحل مطالعه و اجرا را بخشی از مشکلات پیش‌روی استانداری اصفهان عنوان کرد و ادامه داد: در مسیر اجرا، بعضی از پروژه‌ها مسائل اجتماعی پیدا می‌کنند یا شرایط جدیدی در کشور ایجاد می‌شود که مانع تکمیل این پروژه‌هاست.

استاندار اصفهان اضافه کرد: دستور رئیس‌جمهور برای اجرای برخی از پروژه‌های اصفهان داده شد و با اعضای هیئت دولت نیز رایزنی صورت گرفت، اما تاکید امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان برای  تسریع و توجه به پروژه‌های اصفهان نیز ضرورت دارد و راهگشاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه