English

پیام تسلیت مشترک امام جمعه و استاندار اصفهان درپی شهادت آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و استاندار اصفهان شهادت عالم فرزانه حضرت آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت مشترک امام جمعه و استاندار اصفهان درپی شهادت آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و استاندار اصفهان درپیامی شهادت عالم فرزانه حضرت آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی را تسلیت گفتند.

متن پیام تسلیت به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

شهادت مظلومانه عالم فرزانه حضرت آیت‌الله شیخ عباسعلی سلیمانی، نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و نماینده اسبق مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در استان سیستان و بلوچستان و شهرستان کاشان که سال‌های متمادی عمر شریف خویش را صرف خدمات صادقانه به انقلاب، اسلام و مکتب تشیع ازجمله وحدت آفرینی نمود؛ باعث تأثر و تألم خاطر گردید.

حضرت آیت الله سلیمانی از علمای مجاهد، خوشنام و نیک سرشتی بودند که عمر مبارک خویش را به تبلیغ خالصانه دین، روشنگری، گسترش اخلاق حسنه و برادری، جهاد تبیین و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی گذراندند و یاد و خاطره ایشان برای همیشه میان مردم استان اصفهان و بالاخص مردم شریف شهرستان کاشان جاودانه خواهد بود.

اینجانبان ضمن محکوم نمودن اقدام خصمانه و ناجوانمردانه علیه این عالم گرانقدر، شهادت این عالم متقی را محضر حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، بیت بزرگوار این عالم فرزانه و جامعه روحانیت تبریک و تسلیت عرض نموده و از آستان خداوند سبحان، برای آن عزیز رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.

سید یوسف طباطبایی نژاد                                                                    سیدرضا مرتضوی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان                                         استاندار اصفهان

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه