English

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان خبرداد؛

برگزاری مراسم روز قدس متفاوت و گسترده تر از گذشته در اصفهان / برگزاری راهپیمایی در ۱۱۴ شهر استان

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان بیان داشت: امسال مراسم روز قدس متفاوت و گسترده تر از سال های گذشته در اصفهان برگزار می شود.

برگزاری مراسم روز قدس متفاوت و گسترده تر از گذشته در اصفهان / برگزاری راهپیمایی در ۱۱۴ شهر استان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، حجت‌الاسلام علیرضا ناجی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:امسال روز قدس به شدت و بدون اغراق متفاوت از روز قدس‌ سال های گذشته است و شاید آخرین روز قدسی باشد که آن را برگزار می‌کنیم زیرا در آینده‌ای نزدیک باید آزادی قدس را جشن بگیریم.

وی با بیان اینکه از چند ماه گذشته که نبرد طوفان‌الاقصی آغاز شد، تمام برنامه‌ها رنگ و بوی ضدصهیونیستی و ضداستکباری گرفت، افزود: امسال راهپیمایی روز جهانی قدس درحالی برگزار می‌شود که تا کنون فلسطین و غزه با این حجم از تهاجمات دشمن صهیونیستی مواجه نشده بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: امسال شعار روز جهانی قدس «از طوفان‌الاقصی تا طوفان‌الاحرار» انتخاب شده است.

حجت الاسلام ناجی با اشاره باینکه از اول اسفندماه تصمیم گرفتیم که راهپیمایی مردم اصفهان در میدان حضرت امام خمینی (ره) برگزار شود ،بیان کرد: امسال راهپیمایی روز جهانی قدس در ۱۱۴ شهر و ۱۲۰ روستای استان اصفهان برگزار می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس جمعه ۱۷ فروردین از ساعت ۹:۳۰ صبح از مسیرهای هشت‌گانه به سمت میدان امام خمینی (ره) و مراسم ساعت ۱۰ صبح در میدان آغاز می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان اضافه کرد: امسال راهپیمایی روز جهانی قدس در خوراسگان و سپاهان شهر به صورت مجزا در همان منطقه خودشان و راهپیمایی ملک شهر در اصفهان برگزار می‌شود.

حجت لاسلام ناجی در ارتبا ط با برنامه های مراسم روز قدس در اصفهان توضیح داد: تئاتر ترکیبی فتح بیت‌المقدس یکی از ویژه برنامه های روز جهانی قدس در اصفهان است که در مبادی ورودی و حاشیه مراسم نیز غرفه‌های فرهنگی با اجرای گروه‌های سرودم و هم خوانی اسماءالحسنی توسط مردم با گروه تواشیح بینه را نیزخواهیم داشت.

وی گفت: امسال سخنران مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در اصفهان یکی از مسوولان برتر کشوری است که به دلایل امنیتی از ذکر نام آن معذوریم .

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان در ارتباط با تشییع سردار زاهدی در اصفهان گفت: به احتمال زیاد تشییع شهدای کنسولگری ایران روز قدس در تهران انجام و تشییع شهید زاهدی هفته آینده در اصفهان برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه