English

رییس شورای اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی اصفهان خبرداد:

انجام ۶۱۰ پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه اصفهان

رییس شورای اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: نوروز امسال ۶۱۰ پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه اصفهان انجام شد.

انجام ۶۱۰ پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،حسن کحال‌زاده بیان کرد: از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین ماه سال‌جاری بیش از ۷۰ هزار و ۵۰۰ مسافر با ۶۱۰ پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه اصفهان جابه‌جا شدند.

وی در خصوص وضعیت سفر و مسافر در بخش هوایی افزود: در طرح نوروزی امسال، از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا هشت فروردین ماه سال‌جاری تعداد بیش از ۷۰ هزار و ۵۰۰ مسافر با ۶۱۰ پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه اصفهان اعزام و پذیرش شده اند که از این تعداد ۴۸۸ پرواز داخلی و ۱۲۲ پرواز خارجی بوده است.

وی افزود: در پروازهای داخلی فرودگاه اصفهان در این بازه زمانی بیش از ۵۵ هزار و ۸۰۰ مسافر جابه جا شده اند که از این تعداد افزون بر ۲۷ هزار و ۶۰۰ مسافر پذیرش و بالغ بر ۲۸ هزار و ۲۰۰ مسافر اعزام شده اند.

این مقام مسئول ادامه داد: در پروازهای خارجی در مجموع بیش از ۱۴ هزار و ۶۰۰ مسافر جابه جا شده اند که از این تعداد هفت هزار و ۳۳۸ مسافر اعزام و بالغ بر هفت هزار و ۳۰۰ مسافر در فرودگاه اصفهان پذیرش شده است.

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اقدامات نوروزی برای استقبال از مسافران در سفرهای هوایی استان اصفهان گفت: این اقدامات که از آستانه فرارسیدن سال نو برنامه ریزی و انجام شد، برپایی سفره هفت سین میدانی و ترمینالی، نصب المان‌های نوروزی در محوطه فرودگاهی و پذیرایی با افطاری ساده از مسافران و مراجعان روزه دار در ترمینال‌های پروازی فرودگاه را شامل می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه