English

مسئول ستاد خدمات سفر منطقه پنج شهرداری اصفهان:

۸۵۰۰ گردشگر از پارک آموزشی حیات وحش صفه بازدید کردند

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: پارک آموزشی حیات وحش صفه از آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر تا پنجم فروردین سال جاری پذیرای ۸۵۰۰ نفر گردشگر بوده است.

۸۵۰۰ گردشگر از پارک آموزشی حیات وحش صفه بازدید کردند
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، حسین کارگر اظهار کرد: با توجه به اینکه مجموعه صفه یکی از مهم‌ترین نقاط گردشگری شهر اصفهان و تنها پارک کوهستانی شهر است، مدیریت شهری تلاش می‌کند تا با حفظ و ارتقای کیفیت ارائه خدمات به میهمانان و گردشگران نوروزی خاطرات خوشی را برای گردشگران در این سال رقم بزند.

وی با اشاره به صرف هزینه حدود ۱۵۰ میلیارد ریالی برای آماده‌سازی مجموعه صفه برای استقبال از مسافران نوروزی افزود: پارک آموزشی حیات وحش یکی از جاذبه‌های گردشگری و زیست‌محیطی این کلان‌شهر است که در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و تفریحی این مجموعه از آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر (بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته) تا پنجم فروردین سال جاری پذیرای ۸۵۰۰ نفر گردشگر بوده است.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه پنج شهرداری اصفهان تاکید کرد: راه‌اندازی سیستم الکترونیک صدور بلیت، بهبود و ارتقای جایگاه‌های نگهداری حیوانات و نصب تابلوهای Qr-code برای معرفی و آشنایی مهمانان با شرایط و نوع زندگی حیوانات پارک وحش صفه و چاپ بروشور از جمله اقدامات انجام شده برای این پارک آموزشی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه