English

سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خبر داد:

نمایش ساخت صنایع دستی در ۹ ایستگاه متروی اصفهان

سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: ۹ ایستگاه متروی شهر اصفهان رنگ هنری و فرهنگی به خود گرفته و مسافران می‌توانند در این ایستگاه ها به‌صورت زنده و کارگاهی روند تولید صنایع دستی اصفهان را ببینند.

نمایش ساخت صنایع دستی در 9 ایستگاه متروی اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سیدعلی معرک‌نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: در نوروز امسال سه پهنه باغ غدیر، گلستان شهدا و گنجینه تخت فولاد به ترتیب به عنوان پهنه های تفریحی، معنوی و زیارتی اصفهان در اختیار شهروندان و مسافران قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته مدارس آموزش و پرورش بیشترین سهم را در تامین مکان اسکان مسافران نوروزی داشته است، افزود: شهروندان، اتحادیه املاک و اصناف مرتبط کمک کردند تا بتوانیم از ظرفیت‌های اسکان مختلف شهر برای اسکان مسافران نوروزی استفاده کنیم.

سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه ۴۰ درصد از تماس‌های برقرار شده با سامانه ۱۳۷ شهرداری از ابتدای فعالیت ستاد سفر تاکنون از سوی گردشگران بوده است، گفت: مسافران نوروزی شهر اصفهان می‌توانند از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۳۷، از مکان‌های اسکان این کلان‌شهر مطلع شوند.

وی استفاده از مترو به عنوان یک وسیله حمل و نقل عمومی مناسب در شهر را به مسافران نوروزی توصیه کرد و گفت: ۹ ایستگاه متروی شهر اصفهان رنگ هنری و فرهنگی به خود گرفته و مسافران می‌توانند در این ایستگاه ها به‌صورت زنده و کارگاهی روند تولید صنایع دستی اصفهان را ببینند.

معرک‌نژاد خاطرنشان کرد: متروی اصفهان در ایام غیرتعطیل از ساعت ۰۶:۰۰ تا ۲۲:۰۰ به شهروندان و مسافران سرویس‌دهی می‌کند و روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه نیز تعطیل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه