English

استاندار اصفهان خبرداد؛

تجهیز ۶۰۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در استان اصفهان

استاندار اصفهان از تجهیز ۶۰۰ مدرسه و ۷ هزار کلاس درس در استان برای اسکان مسافران نوروزی، خبر داد.

تجهیز ۶۰۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سیدرضا مرتضوی در جریان بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان، ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات، گفت: یکی از رویدادهای بسیار خوبی که همه ساله در کشور ما در ایام نوروز انجام می‌شود مسافرت‌های نوروزی است.

وی ادامه داد: سفرهای نوروزی رویداد فرهنگی بسیار ارزشمندی در کشور هستند که بایستی برای اجرای شایسته این رویداد، ظرفیت و بسترهای لازم فراهم باشد.

استاندار اصفهان بیان کرد: در این راستا ضروری است همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط همکاری و همراهی کنند تا بستر استفاده از ظرفیت‌های گردشگری کشور برای آحاد مردم فراهم شود.

مرتضوی گفت: در استان اصفهان نیز مجموعه آموزش و پرورش بعنوان یکی از دستگاه‌های مرتبط در قالب ستاد مسافرت‌های نوروزی، نقش ویژه‌ای را در اسکان مسافران نوروزی ایفاء می‌کند.

وی ادامه داد: طبق گزارش ارائه شده در سال‌جاری ۶۰۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در استان اصفهان تجهیز شده‌ است.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: در این راستا ۷ هزار کلاس درس برای اسکان مسافران آماده شده‌ که ظرفیت مطلوبی برای استقبال و اسکان است.

گفتنی است در جریان این بازدید برخی انتقادات از سوی مسافران نوروزی مطرح شد که با دستور استاندار اصفهان، مدیرکل آموزش و پرورش استان مأمور شد تا ضمن حضور در ستاد اسکان، نقایص و چالش‌ها را در کمترین زمان ممکن و به بهترین شیوه بررسی و مرتفع نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه