English

شهردار اصفهان:

نظام تعلیم و تربیت، بهترین ظرفیت آموزش شهروندی است

شهردار اصفهان گفت: کاهش هزینه اداره شهر با ارتقای فرهنگ شهروندی میسر و نظام تعلیم و تربیت، بهترین ظرفیت است و فرزندان ما بااستعداد فراگیری خود باید از کودکی فرهنگ شهرنشینی را بیاموزند.

نظام تعلیم و تربیت، بهترین ظرفیت آموزش شهروندی است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، علی قاسم‌زاده در یک‌صد و هفتاد و ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به نقش تعلیم و تربیت اظهار کرد: رفع و حل مشکلات و معضلات به تعلیم و تربیت باز می‌شود و در مدت‌زمان ۱۲ ساله‌ای که دانش‌آموز در نظام آموزش و پرورش قرار دارد می‌توان او را تربیت کرد.

وی افزود: در تحولات مدیریت شهری به این نتیجه رسیدیم که تا زمانی که فرهنگ شهروندی ارتقا پیدا نکند، بسیاری از مسائل شهر قابل‌حل نیست و با دو دهه فعالیت دراین‌خصوص متوجه شدیم که بسیاری از هزینه‌های شهر با ارتقای فرهنگ مردم در شهرنشینی کاهش پیدا می‌کند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: باتوجه‌به نتایج کسب شده در حوزه خدمات شهری، جمع‌آوری، تفکیک و انتقال زباله و نگهداری پارک و فضای سبز آمار و ارقام نشان می‌دهد هرچه در حوزه فرهنگ شهروندی فعالیت داشته باشیم، هزینه اداره شهر در خدمات شهری کاهش پیدا می‌کند و پژوهش‌های برون‌سپاری شده به‌خوبی بیانگر این موضوع است.

قاسم‌زاده با بیان اینکه ارتقای فرهنگ شهرنشینی تنها با بیلبوردهای خیابانی ممکن نیست، ادامه داد: نظام تعلیم و تربیت، بهترین ظرفیت است و فرزندان ما بااستعداد فراگیری خود باید از کودکی فرهنگ شهرنشینی را بیاموزند.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: این اتفاق در مدیریت شهری سابق در تحول آموزش و پرورش شکل گرفت، در دوره مدیریت فعلی به تکامل رسید و اکنون تبدیل به یک‌رویه در نظام تعلیم و تربیت شهر می‌شود و امید است که ثمرات این اتفاق به شهر برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه