English

بهبود رتبه آموزشی استان مستلزم آسیب‌شناسی جامع است

استاندار خوزستان گفت: بهبود رتبه آموزشی خوزستان مستلزم یک آسیب شناسی جامع است بویژه در مناطقی است که معدل آنها پایین تر از میانگین استانی است.

بهبود رتبه آموزشی استان مستلزم آسیب‌شناسی جامع است
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، نشست شورای آموزش و پرورش خوزستان روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه به ریاست علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در پایان این نشست توضیح داد: امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب و منسجم از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیران مربوطه و معلمان عزیز رتبه آموزشی خوزستان در کشور تغییر یابد.

وی افزود: بهبود رتبه آموزشی خوزستان مستلزم یک آسیب شناسی جامع است بویژه در مناطقی است که معدل آنها پایین تر از میانگین استانی است.

حسینی محراب ادامه داد: این آسیب شناسی بایست همه بخش ها مانند دانش آموزان، والدین، معلمان، تجهیزات و زیرساخت ها را در بر گیرد.

استاندار خوزستان اظهار داشت: با توجه به اینکه جمعیت جوانی داریم و بخش قابل توجهی از معلمان ما در برخی مناطق از جوانان هستند لازم است تمهیداتی در دستور کار قرار گیرد تا پیشکسوتان و اساتید خبره آموزشی برای این افراد دوره های ضمن خدمت و آموزشی برگزار کنند تا انتقال تجربیات بین معلمان صورت گیرد.

رییس شورای آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: در جلسه امروز از مسئولان خواسته شد برنامه کمّی هر مدرسه برای رشد علمی را تعیین کنند و برای تحقق آن نظارت و کنترل لازم را داشته باشند تا رتبه آموزشی استان ارتقا داشته باشد گرچه این امر یک کار زمانبر است اما به تدریج و در طول سالهای مشخصی می‌توان به این هدف دست یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه