English

رئیس کل دادگستری استان اصفهان خبر داد؛

تشکیل ۱۷۹ پرونده تخلف انتخاباتی در استان اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از تشکیل 179 مورد پرونده تخلف انتخاباتی خبر داد و گفت: از مجموع 179 پرونده، که در سراسر استان تشکیل شد، تعداد 158 مورد در شعب ویژه و تحت نظارت مسؤولان قضائی هر حوزه قضائی در جریان رسیدگی است.

تشکیل 179 پرونده تخلف انتخاباتی در استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، حجت‌الاسلام‌ اسداله جعفری در نشست ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی با تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات، اظهار داشت: انسجام و هماهنگی و همکاری نهادهای مختلف مسؤول برای برگزاری انتخابات در استان در سطح بالایی قرار داشت که نتیجه آن برگزاری انتخابات به شکل رقابتی و سالم در سطح استان بود.

وی افزود: با وجود همه توطئه‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های بیش از یکساله معاندین و بدخواهان نظام برای القای ناکارآمدی مسؤولان و ایجاد نارضایتی در جامعه و همچنین انجام اقدامات خرابکارانه و تروریستی در کشور به منظور جلوگیری از حضور پرشور مردم در انتخابات، بار دیگر شاهد بودیم که مردم ولایتمدار، انقلابی و بصیر، به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و با حضور خود در پای صندوق‌های رای، همه تلاش‌های دشمنان را ناکام گذاشتند.

جعفری از تشکیل 179 مورد پرونده تخلف انتخاباتی خبر داد و تصریح کرد: از مجموع 179 پرونده که در سراسر استان تشکیل شد؛ تعداد 158 مورد در شعب ویژه و تحت نظارت مسؤولان قضائی هر حوزه قضائی در جریان رسیدگی است.

وی گفت: تعداد 19 پرونده مختومه و منتهی  به صدور قرار منع تعقیب و در 2 پرونده نیز کیفرخواست صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان خاطرنشان کرد: مجموعه یافته‌های ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان به صورت دقیق برای ثبت و ضبط و بهره‌برداری در انتخابات‌های بعدی به هیأت نظارت بر انتخابات استان و سایر نهادهای ذیربط ارسال خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه