English

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبرداد؛

رفع تصرف بیش از ۱۰ هزار میلیارد از اراضی ملی استان اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از رفع تصرف۱۰ هزار میلیارد تومان از اراضی ملی و دولتی اصفهان خبرداد.

رفع تصرف بیش از ۱۰ هزار میلیارد از اراضی ملی استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، علیرضا قاری قرآن گفت: در چهار سال گذشته (سال ۱۳۹۹ تاکنون) ۸۳۳.۸ هکتار از اراضی ملی و دولتی استان اصفهان به ارزش بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان رفع تصرف شد.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت حفاظت از اراضی ملی و دولتی استان، افزود: در چهار سال گذشته (سال ۱۳۹۹ تا کنون) ۸۳۳.۸ هکتار از اراضی ملی و دولتی استان اصفهان در گستره ۱۱۵ شهرِ این استان، با هوشیاری و تلاش عوامل یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از چنگال متصرفات خارج و رفع تعرض شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، ارزش این اراضی رفع تصرف شده را بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان برآورد کردو گفت: بازگشت این اراضی به بیت المال با اجرای ۱۹۲ فقره حکم قطعی قضائی و ۵۳۳ رفع تصرف فوری شده است.

قاری قرآن افزود: با اجرای این احکام قضائی در مجموع ۲۱۲.۷هکتار از زمین‌های ملی و دولتی در پهنه استان اصفهان رفع تصرف و به بیت المال برگردانده و نسبت به قلع و قمع و خلع ید آن اقدام شد که ارزش آن در مجموع بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی ادامه داد: از سال ۱۳۹۹ تا کنون ۶۲۱ هکتار از اراضی ملی و دولتی استان نیز رفع تصرف فوری شده است که مطابق با برآورد‌های بعمل آمده ارزش آن بیش از هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بوده که به بیت‌المال بازگردانده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با هشدار به کسانی که به صورت غیرمجاز اقدام به احداث بنا در اراضی ملی می‌کنند، گفت: این اداره‌کل از اراضی ملی با آمادگی کامل حفاظت و حراست می‌کند و با هرگونه دخل و تصرف در این اراضی و زمین خواری به صورت قاطع برخورد کرده و کوچک‌ترین اغماضی ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه