English

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان خبرداد؛

نظارت ۶۰ هزار نفر از عوامل اجرایی و نظارتی بر انتخابات ۱۱ اسفند

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت:حدود ۶۰ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و بازرس بر انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان اصفهان نظارت می‌کنند.

نظارت ۶۰ هزار نفر از عوامل اجرایی و نظارتی بر انتخابات ۱۱ اسفند
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، مهدی سلیمانی در جمع خبرنگاران بیان کرد: حدود ۶۰ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و بازرسی در ۱۶ حوزه انتخابیه استان وظیفه نظارت وامنیت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را در ۱۱ اسفند برعهده دارند.

وی افزود:همچنین به فعالیت سه هزار و ۱۶۱ شعبه اخذ رأی در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: از این تعداد دو هزار و ۴۸۶ شعبه شهری و ۶۷۵ شعبه روستایی است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه از مجموع شعب اخذ رای ۹۷۲ شعبه در شهرستان اصفهان فعال می‌شود، افزود: در مجموع دوهزار و ۷۶۸ شعبه ثابت و ۳۹۳ شعبه سیار اخذ رای در استان اصفهان راه اندازی خواهد شد.

مهدی سلیمانی ادامه داد: امسال ۱۷۲ هزار رای اولی در استان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی مشارکت می‌کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: در مجموع ۷۳۹ نفر به عنوان نامزد نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۶ حوزه انتخابیه استان اصفهان مشخص شدند که از این تعداد ۶۶۳ نفر آقا و ۷۶ نفر خانم هستند.

سلیمانی اظهار داشت: به ازای هر کرسی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۳۷ نفر در استان اصفهان با هم رقابت می‌کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به اینکه بر اساس قانون امسال درج مُهر در شناسنامه حذف شده است، گفت: افراد واجد شرایط می‌توانند با همراه داشتن پنج مدرک احراز هویت از جمله گذرنامه، کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه رانندگی و کارت پایان خدمت در انتخابات ۱۱ اسفند رای بدهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه