English

رئیس اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان:

پیش‌بینی ۱۰۳ شعبه اخذ رأی سیار در حوزه انتخابیه اصفهان

رئیس اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان از پیش بینی ۱۰۳ شعبه اخذ رای سیار در این دوره از انتخابات خبر داد و گفت: ۴ شعبه اخذ رای ویژه اقلیت‌های مذهبی در این دوره از انتخابات در نظر گرفته شده که دو شعبه ویژه ارامنه، یک شعبه ویژه کلیمیان و یک شعبه نیز ویژه زرتشتیان است.

پیش‌بینی ۱۰۳ شعبه اخذ رأی سیار در حوزه انتخابیه اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، رحمت الله ترابی در خصوص روند برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه اصفهان، اظهار کرد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که اعضای قوه مجریه و قوه مقننه از طریق آرای مستقیم مردم انتخاب می‌شوند و نشان دهنده اوج مردم سالاری است.

وی ابراز کرد: به یقین انتخابات ۱۱ اسفندماه به همت مجریان و مردم شریف ایران با حضور با شکوه مردم برگزار خواهد شد و برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار نظام رقم خواهد خورد.

رئیس اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان ادامه داد: بر این اساس فرمانداری اصفهان از اواخر سال گذشته جلسات مختلف انتخاباتی را آغاز کرد و کارگروه امور اجرایی با ۹ کمیته زیر مجموعه آن در فرمانداری اصفهان شکل گرفت که هر یک وظایف خاص خود را دارند.

وی با اشاره به فرآیند انتخاباتی طی شده تاکنون، گفت: مراحل رسیدگی به صلاحیت داوطلبان در هیئت اجرایی طی ۱۵ روز انجام و به هیئت نظارت تحویل شد که در فرصت قانونی مورد بررسی و اعلام نظر قرار گرفت.

ترابی ادامه داد: در ادامه روند تأیید صلاحیت‌ها، آن دسته از داوطلبانی که صلاحیتشان تأیید نشد، اعتراض خود را به شورای نگهبان اعلام کردند تا در فرصت قانونی در نظر گرفته شده به اعتراضات رسیدگی شود و امروز آخرین روز اعلام نظر قطعی شورا نگهبان در رابطه با کلیه داوطلبان است.

وی اضافه کرد: بعد از این فرصت اسامی نامزدها اعلام خواهد شد؛ بعد از آن همه آحاد آماده می‌شوند تا در روز جمعه پای صندوق‌ها حاضر شده و نسبت به انتخاب نماینده مد نظر خود اقدام کنند.

رئیس اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان تاکید کرد: در ادامه فرآیندهای انتخاباتی آماده توزیع تعرفه بین مناطق و شعب اخذ رأی هستیم و در روز مقرر تعرفه‌ها را تحویل ستادها خواهیم داد تا روند رأی‌گیری را پیگیری کنند.

وی با اشاره به تعداد شعب سیار در سطح حوزه انتخابیه اصفهان گفت: تعداد ۵۴ شعبه سیار اخذ رای شهری و ۴۹ شعبه سیار روستایی در نظر گرفته شده که در دو نوبت صبح و بعد از ظهر مسئولیت جمع‌آوری آرای مردم در هر نقطه از شهرستان را بر عهده خواهند داشت.

این مقام مسئول بیان کرد: همچنین ۴ شعبه اقلیت‌های مذهبی در این دوره از انتخابات در نظر گرفته شده که دو شعبه ویژه ارامنه، یک شعبه ویژه کلیمیان و یک شعبه نیز ویژه زرتشتیان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه