English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اصفهان اعلام کرد؛

رقابت ۲۸۳ نامزد در حوزه انتخابیه اصفهان / درخواست انتقالی ۱۶ نامزد از حوزه انتخابیه اصفهان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اصفهان از رقابت ۲۸۳ نامزد در حوزه انتخابیه اصفهان خبر داد.

رقابت ۲۸۳ نامزد در حوزه انتخابیه اصفهان / درخواست انتقالی ۱۶ نامزد از حوزه انتخابیه اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،علیرضا قاسمی گفت: تا امروز ۱۲ نامزد از حوزه انتخابیه اصفهان به سایر حوزه‌های انتخابیه انتقال یافته و ۴ نامزد نیز از سایر حوزه‌ها به حوزه انتخابیه اصفهان وارد شده‌اند.

وی با اشاره به آخرین فرآیندهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه اصفهان، جرقویه، کوهپایه، ورزنه و هرند، اظهار کرد: کارگروه اجرایی انتخابات در اصفهان از حدود ۱۱ ماه قبل کار خود را آغاز و تاکنون ۶۲ جلسه در این رابطه برگزار کرده است.

قاسمی افزود: کارگروه اجرایی انتخابات یعنی همه کمیته‌های ۹ گانه به صورت هفتگی جلساتی را برگزار می‌کنند که در حال حاضر توالی این جلسات بیشتر شده است؛ در کنار آن مابقی جلسات به صورت هفتگی با مدیران مناطق ۲۱ گانه و نیز جلساتی هفتگی با نمایندگان فرماندار در این مناطق برگزار می‌شود تا هماهنگی‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه صورت پذیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اصفهان با بیان اینکه ۹۷۲ شعبه اخذ رأی در اصفهان پیش بینی شده است، بیان کرد: به موازات آموزش عوامل اجرایی، برای سایر عوامل از جمله کاربران رایانه جلسات آموزشی تخصصی ویژه ای برگزار می‌شود؛ همچنین مدیران مناطق و نمایندگان فرماندار به صورت جداگانه جلسات توجیهی دارند که به زیرمجموعه‌های خود نیز آموزش های لازم را ارائه دهند.

قاسمی با اعلام اینکه از بین ۷۲۴ نامزدی که ثبت نام نهایی آنها تأیید شده، تاکنون ۸۰ نفر از رقابت‌های انتخاباتی انصراف خود را اعلام کرده‌اند، خاطر نشان کرد: از بین نامزدهای تأیید صلاحیت شده تا امروز ۱۲ نامزد از حوزه انتخابیه اصفهان به سایر حوزه‌های انتخابیه انتقال یافته و ۴ نامزد نیز از سایر حوزه‌ها به حوزه انتخابیه اصفهان وارد شده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اصفهان با بیان اینکه در مجموع ۲۸۳ نامزد در حوزه انتخابیه اصفهان، جرقویه، کوهپایه، ورزنه و هرند رقابت خواهند پرداخت، یادآور شد: نامزدها تا ۷۲ ساعت قبل از روز انتخابات فرصت دارند، انصراف خود را اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه