English

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:

۶۲۰ هکتار از اراضی ملی و دولتی استان اصفهان رفع تصرف شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، گفت: از سال ۱۳۹۹ تاکنون افزون بر ۶۲۰ هکتار اراضی ملی و دولتی استان اصفهان رفع تصرف و به بیت‌المال بازگردانده شد.

 ۶۲۰ هکتار از اراضی ملی و دولتی استان اصفهان رفع تصرف شد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، علیرضا قاری قرآن اظهار کرد: با تلاش و هوشیاری عوامل یگان حفاظت اراضی استان اصفهان، از سال ۱۳۹۹ تا کنون بیش از ۵۰۰ مورد رفع تصرف فوری در سطح اراضی ملی و دولتی استان اصفهان انجام و این اراضی به بیت‌المال بازگردانده شد. 

وی با بیان اینکه مساحت این اراضی افزون بر ۶۲۰ هکتار بوده است افزود: ارزش اراضی رفع تصرف شده (تصرف فوری) در مجموع بالغ بر ۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان می باشد که بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به رفع تعرضات سالجاری است. 

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بر این اساس ۱۸۰ هکتار اراضی ملی و دولتی استان اصفهان در سال ۱۳۹۹، در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ هر کدام ۱۱۶ هکتار و ۲۰۶ هکتار در سال ۱۴۰۲ تا کنون از چنگال متصرفان خارج و رفع تعرض فوری شد. 

وی با اشاره به اینکه هرگونه اقدام فیزیکی مانند دیوار و فنس کشی در اراضی ملی و دولتی ممنوع بوده و تصرف اراضی ملی و دولتی به‌شمار می‌رود، بیان کرد: به لطف خدا و با پایش روزانه توسط عوامل یگان حفاظت اراضی استان اصفهان، عرصه بر متصرفان اراضی ملی استان تنگ شده‌است.  

قاری قرآن به مردم استان اصفهان هشدار دارد: قبل از خرید ملک به‌ویژه در محدوده و حریم شهرها از صحت مدارک اطمینان حاصل کنند و استعلام لازم را از دستگاه‌های مربوط بالاخص راه و شهرسازی به عمل آورند تا مورد سوءاستفاده زمین خواران و کلاهبرداران قرار نگیرند.   

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مردم عزیز استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه