English

رئیس اداره راه وشهرسازی کاشان:

واحدهای نهضت ملی مسکن کاشان وارد مراحل نازک کاری شدند

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: واحدهای نهضت ملی مسکن کاشان با فازبندی و اولویت بندی ساختمان های درحال ساخت، وارد مراحل نازک کاری اجرای ساختمان شدند.

واحدهای نهضت ملی مسکن کاشان وارد مراحل نازک کاری شدند
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، مجتبی آراسته در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد: با تلاش های به عمل آمده واحدهای نهضت ملی مسکن کاشان با فازبندی توسط کارگزار پروژه و با اولویت بندی ساختمان های درحال ساخت، به لطف خدا وارد مراحل نازک کاری اجرای ساختمان شدند.  

وی افزود: در شهر کاشان درگام نخست بیش از هفت هکتار زمین و ۱ هزار و ۷۰۰ فقره وام نهضت ملی جهت ساخت افزون بر ۱ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی تامین شد که اجرای آن با کارگزار پروژه در ۲  قالب پیمانکاری و امانی در حال انجام است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: در شهرستان کاشان در مجموع بیش از ۲۸ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ثبت نام کردند که پس از بررسی و پالایش های لازم افزون بر ۱۲ هزار متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شدند.  

این مقام مسئول با بیان اینکه افزون بر یک هزار و ۶۰۰ نفر از متقاضیان تا کنون به پروژه ها تخصیص یافتند، عنوان کرد: در حال حاضر برای بیش از یک هزار و ۹۰۰ متقاضی افتتاح حساب در بانک انجام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه