English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد؛

انهدام باند ۳۰۰ میلیاردی سرقت منازل در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان منازل مردم و اعتراف آنان به 47 فقره سرقت در شهر اصفهان خبر داد.

انهدام باند 300 میلیاردی سرقت منازل در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سردارحمید علینقیان پور بیان داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر اصفهان موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در منازل سرقت شده و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی سرنخ هایی از دست داشتن  باندی 4 نفره از افراد غیر بومی و سابقه دار را بدست آوردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سرانجام با تحقیقات تخصصی کارآگاهان مخفیگاه این باند در یکی از مناطق شهرستان اصفهان شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی در یک عملیات ضربتی تمامی اعضای  آنها دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل شدند.

سردار علینقیان پور با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه  و همچنین آلات و ادوات مورد استفاده در سرقت ها در بازسی از مخفیگاه متهمان اظهار داشت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به  40 فقره سرقت منزل در شهر اصفهان اعتراف کردند که  ارزش  اموال سرقت شده توسط آنان بالغ بر 300 میلیارد ریال برآورد شده است

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه از تحویل متهمان به مرجع قضائی خبر داد و گفت: تحقیقات در خصوص سرقت های احتمالی دیگر این باند کماکان ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه