English

فرمانده انتظامی شهرستان خوانسار خبر داد؛

دستگیری سارق سابقه دار منزل در خوانسار/ اعتراف متهم به ۱۳ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان خوانسار از شناسایی و دستگیری سارق سابقه دار منزل با 13 فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

دستگیری سارق سابقه دار منزل در خوانسار/ اعتراف متهم به 13 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ علی سبحانی  بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان خوانسار، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران با بررسی های میدانی و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی یک نفر سارق سابقه دار منزل شده که طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در حالی که قصد خروج از این شهرستان را داشت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوانسار تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه انجام شده تاکنون به13 فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کرده است.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به این که تلاش در جهت دستگیری همدستان متهم و کشف سرقت های احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار ها و آموزش های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت ، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکر فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه