English

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان خبرداد؛

اهدای ۱۲۰ دستگاه لوازم ضروری زندگی به مددجویان اصفهانی در ایام الله دهه مبارک فجر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: ۱۲۰ دستگاه لوازم ضروری زندگی به مددجویان اصفهانی در ایام الله دهه مبارک فجر با هم افزایی بسیج ادارات به مددجویان کمیته امداد استان اصفهان اهدا خواهد شد.

اهدای ۱۲۰ دستگاه لوازم ضروری زندگی به مددجویان اصفهانی در ایام الله دهه مبارک فجر
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

 ، کریم زارع با اشاره به شناسایی و نیازسنجی صورت گرفته از لوازم ضروری مورد نیاز خانوارهای تحت حمایت، اظهار داشت: همزمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هم افزایی بسیج ادارات، ۱۲۰ قلم کالای ضروری زندگی بین مددجویان توزیع خواهد شد.

کریم زارع، تامین اقلام مورد نیاز زندگی مددجویان را از برنامه های حمایتی این نهاد اعلام کرد و ادامه داد: امسال تاکنون ۴هزار و ۳۸۰ قلم کالاهای ضروری زندگی با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد و ۱۵۸میلیون تومان برای خانوارهای نیازمند تحت حمایت تامین شده است.

 وی اقلام مورد نیاز را شامل یخچال فریزر، آبگرمکن، اجاق گاز، فرش، بخاری، جاروبرقی، ماشین لباسشویی و ... عنوان کرد و افزود: در این ایام نیز با مشارکت بسیج ادارات در قالب طرح شهید رجایی و هم افزایی این نهاد، ۱۱۵ دستگاه یخچال فریزر و ۵ قلم کالای ضروری دیگر به ارزشی بیش از یک میلیارد و ۶۲۴ میلیون تومان تهیه شده که بین مددجویان توزیع می شود. مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با تاکید به ادامه همکاری و هم افزایی میان دو نهاد انقلابی کمیته امداد و بسیج در تامین کالاهای ضروری زندگی نیازمندان، گفت: بسیج در قالب گروه های جهادی برای احداث و تکمیل مسکن روستایی مددجویان و در زمینه اشتغال با ایجاد پنل های خورشیدی نیز همکاری خوبی با این نهاد دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه