English

رییس کل دادگستری استان اصفهان:

عدم پاسخگویی به موقع استعلامات قضایی از دلایل اطاله دادرسی است

رییس کل دادگستری استان اصفهان بیان کرد:عدم پاسخگویی به موقع استعلامات قضایی یکی از دلایل اطاله دادرسی است.

عدم پاسخگویی به موقع استعلامات قضایی از دلایل اطاله دادرسی است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسداله جعفری در جلسه شورای قضایی استان مهمترین چالش قوه قضاییه را مسأله اطاله دادرسی دانست و بیان کرد: رفع اطاله دادرسی در سند تحول قضایی در صدر اولویت ها و برنامه ها قرار دارد و با توجه به اهمیت موضوع، سیاستگزاری دستگاه قضایی استان نیز حول این موضوع معطوف می باشد.

وی افزود: رفع اطاله دادرسی در این سند به درستی تعیین شده است و از مسؤولان و مدیران انتظار می رود با تدبیر لازم در اجرایی شدن آن گام بردارند.

رییس کل دادگستری استان یادآور شد: عدم پاسخ دهی به موقع و سریع به استعلامات در پرونده های قضایی از سوی برخی ضابطان و سازمان های تابعه قوه قضاییه در استان باعث کندی و اطاله دادرسی ها شده و ضروری است نسبت به رفع آن اقدام لازم صورت پذیرد.

رییس دستگاه قضایی استان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش رو بودن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر گفت: در راستای جهاد تبیین و تشریح دستاوردهای دستگاه قضایی و دولت مردمی و سازمان های تابعه امسال همانند سال های گذشته همه مسؤولان قضایی با حضور در مساجد و مجامع نسبت به اطلاع رسانی عملکرد حوزه مأموریت و نیز دستاوردهای نظام و انقلاب در بین اقشار مختلف حضور پیدا می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه