English

چهل و نهمین «جشن آب» ؛

مدرسه اوتیسم، ایستگاه پایانی جشنواره فراگیری نخستین واژه در استان اصفهان

چهل و نهمین «جشن آب» با حضور پرشور فرشتگان اوتیسم در مجتمع آموزشی مهرآفرین اصفهان برگزار شد.

مدرسه اوتیسم، ایستگاه پایانی جشنواره فراگیری نخستین واژه در استان اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،پانزدهمین دوره از جشنواره ملی فراگیری نخستین واژه  آب، با برگزاری جشن آب در مدرسه کودکان اوتیسم شهر اصفهان به کار خود پایان داد.

در این جشن که با هدف ایجاد لحظاتی شاد و خاطره انگیز برای کودکان و تقدیر از زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر آموزگاران و مربیان برگزار شد، 130 نفر از دانش آموزان مبتلا به بیماری اوتیسم حضور داشتند و برنامه های متنوعی مانند موسیقی، شعر، نمایش و مسابقه توسط تعدادی از هنرمندان عرصه تئاتر و نمایش کودک برای آن ها اجرا شد.

زهرا رضایی مدیر مجتمع آموزشی مهرآفرین اصفهان ضمن قدردانی از شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، برگزاری جشن آب در مدرسه کودکان مبتلا به اوتیسم را اقدامی ارزشمند دانست و گفت: این کودکان با توجه به شرایطی که دارند نیازمند توجه، حمایت و همراهی بیشتر و بهتر از سوی مسئولان و مردم هستند.

وی از این مجتمع آموزشی به عنوان «بهشت» یاد کرد و اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که توفیق آموزش و خدمت به این فرشتگان را در مسیر زندگی ام قرار داد و همواره تمام توان خود را برای ارتقاء وضعیت و توانمندی آن ها به کار خواهم گرفت.

خانم رضایی با اشاره به نقش مدیریت بهینه مصرف آب در جامعه برای سازگاری با کم آبی با توجه شرایط اقلیمی کشور، برگزاری جلسات و کارگاه های آموزشی در مدارس را بسیار موثر برشمرد و افزود:حضور والدین و آموزگاران در کنار دانش آموزان فرصت خوبی است تا آن ها نیز سواد آبی خود را ارتقاء داده و ضمن رعایت آن در خانواده، به دیگران نیز انتقال دهند.

گفتنی است؛ مجتمع آموزشی مهر آفرین ویژه کودکان اوتیسم با مشارکت خیرین مدرسه ساز، سال 1401 در شمال شهر اصفهان افتتاح شد و از سایر استان ها نیز دانش آموزانی در آن حضور دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه