English

مدیر عامل آبفای استان اصفهان خبرداد؛

پیشرفت ۵۰ درصدی شبکه جمع آوری فاضلاب چادگان

مدیر عامل آبفای استان اصفهان از پیشرفت 50 درصدی شبکه جمع آوری فاضلاب چادگان خبر داد و گفت: برای تکمیل مابقی شبکه به 1810 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

پیشرفت 50 درصدی شبکه جمع آوری فاضلاب چادگان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،حسین اکبریان گفت: برای انتقال فاضلاب محله های سمندگان و مندرجان به تصفیه خانه، باید دو باب ایستگاه پمپاژ نیز احداث شود.

وی همچنین پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه فاضلاب را 75 درصد عنوان کرد و گفت: ظرفیت تصفیه خانه 2330 متر مکعب در روز معادل 27 لیتر در ثانیه است و فرآیند تصفیه خانه فاضلاب دارای دو بخش تصفیه پیشرفته لجن فعال با هوادهی گسترده، با قابلیت حذف ازت و فسفر و تصفیه تکمیلی شامل سیستم اولترا فیلتراسیون است.

اکبریان با بیان اینکه احداث این تصفیه خانه از سال1392 با صرف هزینه ای بالغ بر 190 میلیارد ریال آغاز شده بود، گفت: این پروژه نیمه تمام به دنبال تاکید رییس جهور بر تکمیل پروژه های نیمه تمام و با تخصیص اعتبارات مصوب سفر استانی ریاست جمهوری مجدد آغاز به کار کرد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان پیشرفت مراحل اجرایی برق رسانی به محل را 85 درصد عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: اعتبار هزینه شده این پروژه تا پایان سال ١۴٠٠ بالغ بر 169 میلیارد ریال بوده و در سال 1401مبلغ 450 میلیارد ریال به این طرح تخصیص داده شد.

اکبریان اعتبار مصوب سال 1402 را 750 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: پیش بینی اعتبار تخصیص داده شده به این طرح از محل ماده 56 برابر با 1000 میلیارد ریال است و جمعاً امسال اعتبار مصوب طرح حدود 1750 میلیارد ریال خواهد بود. پیمان فعلی به مبلغ 1870 میلیارد ریال می باشد که با تخصیص این اعتبار طرح تصفیه خانه تکمیل و در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه