English

مدیرعامل آبفای استان اصفهان :

تلاش برای مهار حادثه کلکتور اصلی فاضلاب بلوار طالقانی شاهین شهر همچنان ادامه دارد

مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: گروه بحران آبفای استان اصفهان با تلاش شبانه روزی همچنان در حال مهار حادثه شبکه اصلی فاضلاب بلوار طالقانی شاهین شهر هستند.

تلاش برای مهار حادثه کلکتور اصلی فاضلاب بلوار طالقانی شاهین شهر همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسین اکبریان با بیان اینکه فرسودگی شبکه فاضلاب شاهین شهر عامل اصلی ریزش کلکتور اصلی شبکه فاضلاب در بلوار طالقانی است اعلام کرد: عملیات حفاری این حادثه در عمق 8 متر و به طول 50 مترجهت بازسازی قسمتی از کلکتور اصلی شبکه فاضلاب در حال انجام است و با توجه به اینکه قطر لوله فاضلاب ۱۸۵ *۱۱۵ سانتی متر و فاضلاب در شبکه جاری است، مهار این حادثه علاوه بر مهارت و دقت زیاد به زمان کافی نیاز دارد.

وی با بیان اینکه بلوار طالقانی به لحاظ اینکه مسیر اصلی جمع آوری شبکه فاضلاب شهری به سمت تصفیه خانه می باشد و در صورت بروز مشکل تمامی شبکه را تحت تاثیر قرار می دهد، خاطرنشان ساخت: اکیپ بحران فاضلاب آبفای استان اصفهان در تلاش هستند که این حادثه نهایتا تا روز دوشنبه 29 آبان ماه رفع شود ودلیل زمانبر بودن مهار این حادثه بزرگی و گستردگی حادثه است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: امیدواریم در حین بازسازی این قسمت از کلکتور فرسوده شاهد ریزش قسمت های دیگر شبکه فاضلاب نباشیم چرا که این واقعه موجب طولانی تر شدن زمان مهار حادثه می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه