English

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

مأموریت مدارس استعداد درخشان بارور کردن استعداد دانش‌آموزان است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مدرسه ذاتاً محلی برای پرداختن به کمال انسانی است اما تعدادی از آنها همانند مدارس استعداد درخشان ویژه هستند و بارور کردن استعداد دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف مدارس استعداد درخشان است.

مأموریت مدارس استعداد درخشان بارور کردن استعداد دانش‌آموزان است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،ابراهیمی در نشست تجلیل از یاوران رویدادهای سمپاد استان اصفهان ضمن تبریک ایام ماه مبارک رجب بیان داشت: مدرسه ذاتاً محلی برای پرداختن به کمال انسانی است اما تعدادی از آنها  همانند مدارس استعداد درخشان ویژه هستند و بارور کردن استعداد دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف مدارس استعداد درخشان است؛ هدف غایی تمام مدارس بخصوص مدارس سمپاد باید تکامل انسان در تمامی ابعاد و رساندن دانش‌آموز به حیات طیبه طبق سند تحول بنیادین باشد.

وی با بیان اینکه مدرسه محلی برای تکامل انسان است، ادامه داد: اگر معلم و مدیر با تلاش روزافزون در مسیر تعلیم و تربیت پیش برود، امانت‌های مردم سالم، تندرست و فرهیخته به مقصود نهایی و کمال خلقت می‌رسند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ابراز داشت: از ابتدا در مدارس تیزهوشان مطالب علمی بسیار موردتوجه بوده است اما علم باید توأم باتربیت باشد و پرورش عالمان خوشنام و ماندگار نظیر شهید چمران، دکتر حسابی و... بااهمیت دادن موضوع تربیت محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین ابزار در پرداختن به بعد تربیتی توجه به خداوند است و توجه ویژه به موضوع نماز از اصلی‌ترین و سریع‌ترین مسیرهای آن است که آرامش را برای زندگی به دنبال می‌آورد؛ انس با قرآن کریم از صفات بارز عالمان تاریخی کشور است و باید به‌عنوان پیوستی برای فعالیت‌های مختلف مورد عنایت باشد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی ۲۵ رویداد استانی و ملی اقدامی بسیار ارزشمند است که با همکاری و یکدلی مجموعه‌ای تحقق‌یافته است که عشق به‌ دانش‌آموز، پیشرفت و تعالی در آن به‌عنوان پیشرانی برای ارتقای روزافزون کودکان و نوجوانان نمود بارزی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه