English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبرداد؛

برگزاری ۷۲ مانور اطفاء حریق طی ۹ ماهه امسال در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از برگزاری 72 مورد مانور اطفاء حریق، آمادگی در شرایط اضطراری، نحوه کار با سه پایه نجات و مهار حوادث در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

برگزاری 72 مانور اطفاء حریق طی 9 ماهه امسال در استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، ابوالقاسم عسکری گفت: در 9 ماهه سال جاری 72 مانور، 242 مورد بازدید ایمنی از ادارات، 71 مورد بازدید از پروژه ها و 65 مورد بازدید از سامانه های شرایط اضطراری در سطح شرکت گاز استان اصفهان برگزار شده است.

وی، در ادامه با بیان اینکه جلسات مدیریت بحران به منظور تامین گاز ایمن و مستمر در روزهای سرد سال با حضور بسیاری از مدیران دستگاه های اجرایی استان و مدیرعامل شرکت بدون وقفه حتی در روزهای تعطیل رسمی برگزارشد، گفت: از ابتدای شروع فصل سرد 30 جلسه کمیته مدیریت سوخت زمستانه در این شرکت برگزار گردیده است و در همین راستا نیز 23 تفاهم نامه همکاری در جهت مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی 114 شهر، بیش از 1500 روستا و مکان مزرعه و 18 هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی منعقد گردیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بیان داشت: تهیه لوح فشرده و پیاده سازی فرآیند درس آموزی از حوادث، سنجش آمادگی جسمانی امدادگران( تست ایفرد) از جمله اقدامات این شرکت در حوزه مدیریت بحران می باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه