English

از ابتدای سال تحصیلی تا کنون صورت گرفت؛

توزیع یک میلیون و صدهزار مجله رشد در استان اصفهان از ابتدای سال تحصیلی

رئیس اداره آموزش دوره دوم ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از توزیع یک میلیون و صدهزار مجله رشد در استان اصفهان از ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد.

توزیع یک میلیون و صدهزار مجله رشد در استان اصفهان از ابتدای سال تحصیلی
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،علیرضا سلطانی در این‌خصوص اظهار داشت: مجلات رشد باتوجه‌به  توانایی‌ها، علایق و نیازهای دانش‌آموزان نسل جدید، مطالب متنوع از حوزه‌های مختلف علوم، معارف، هنرها و مهارت‌های بشری را در اختیار دانش‌آموزان قرار داده و سعی می‌کند با استفاده از هنجارهای زبانی و تصویری، به شکل جذاب باعث افزایش دانش و وسعت نگرش دانش‌آموزان شود.

وی با بیان اینکه، علاقه به مطالعه باید از همان دوران کودکی در دانش‌آموزان ما نهادینه شود، ادامه داد: مطالعه مجلات رشد این امکان را فراهم می‌سازد تا نخستین تجربه‌های شیرین مطالعه در بین دانش‌آموزان شکل گیرد و علاقه به مطالعه و پژوهش را میان دانش‌آموزان تقویت کند.

سلطانی ابراز داشت: از ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲تا کنون یک میلیون و صد هزار جلد مجله به صورت ماهانه ۲۷۵هزار جلد و در ۱۳ عنوان، در سراسر استان توزیع شده است.

رئیس اداره آموزش دوره دوم ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری تلاش شد تا با فراهم‌سازی امکان ثبت سفارش مجلات رشد در سامانه اتوماسیون اداری، فرایند ثبت سفارش تسهیل شود.

وی اضافه کرد: با افزوده‌ شدن این قابلیت به سامانه اتوماسیون اداری، مدیران محترم مدارس می‌توانند در زمان ثبت سفارش، میزان هزینه پرداختی و میزان تخفیف مدرسه خود را مشاهده نمایند.

سلطانی خاطرنشان کرد: با نگاه ویژه مدیران عزیز و اولیا فهیم در استان اصفهان به مسئله فرهنگ مطالعه، سفارش مجلات رشد در استان، همواره  با استقبال خوبی روبه‌رو بوده است و از سال ۹۵ تا کنون استان اصفهان در کشور، رتبه اول در میزان اشتراک مجلات رشد را در کارنامه خود ثبت کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه