English

در جشنواره شهید رجایی انجام شد:

انتخاب آموزش و پرورش به‌عنوان دستگاه برتر استان اصفهان

اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در جشنواره شهید رجایی و در گروه فرهنگی و آموزشی موفق به کسب رتبه برتر استان میان دستگاه‌های اجرایی شد

انتخاب آموزش و پرورش به‌عنوان دستگاه برتر استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور از محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به جهت فعالیت‌های ارزنده دستگاه تعلیم و تربیت تجلیل کرد.

اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این جشنواره و در گروه فرهنگی و آموزشی موفق به کسب رتبه برتر استان میان دستگاه‌های اجرایی شد.

در همین راستا محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور از محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به جهت فعالیت‌های ارزنده دستگاه تعلیم و تربیت تجلیل کرد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در این آیین اظهار داشت: جشنواره شهید رجایی برای بررسی مسیر تعالی مدیریتی کشور است؛ برای تحلیل صحیح فضای مدیریت کشور بایستی در گام نخست نقشه کلان انقلاب اسلامی را درک و تحلیل کنیم و سپس با شناسایی نقطه‌ای که در آن ایستاده‌ایم مسیر حرکت آینده و هدف اصلی را برنامه‌ریزی کنیم.

وی ادامه داد: اکنون در مرحله تحقق دولت اسلامی هستیم که به لطف خداوند متعال در حال تحقق است و به‌خوبی می‌دانیم که بخش اصلی دولت اسلامی کارگزاران هستند.

منصوری گفت: در حوزه مدیریتی بایستی تحول ایجاد کنیم ازاین‌رو شناسایی و به‌کارگیری نیروی انسانی، مؤمن، کارآمد، متخصص، متعهد و در تراز انقلاب اسلامی اولویت کشور است.

سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان بیان داشت: در سطح استانی نیز این رویداد تلاش می‌کند با فراهم‌کردن یک میدان ارزیابی گزارشی را از نوع و کیفیت خدمت‌رسانی دستگاه‌ها به استان ارائه کند‌.

وی ابراز داشت: اصل تکریم و قدردانی و معرفی الگوها در مسیر حرکت جامعه امری بسیار پسندیده و بر خواسته از تعالیم مکتبی و معارف اهل‌بیت (ع) است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه