English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

دستگیری اعضای باند سرقت از منازل در ۶ استان کشور

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 4 نفره ای که علاوه بر سرقت از منازل شهر اصفهان در 5 استان نیز مرتکب سرقت شده بودند، خبر داد.

دستگیری اعضای باند سرقت از منازل در 6 استان کشور
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سردار حمید علینقیان پور بیان کرد: به دنبال شکایت یکی از شهروندان اصفهانی مبنی بر سرقت اموال از منزل وی موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع آوری سرنخ های موجود نهایتاً رد پای باندی 4 نفره از سارقان سابقه دار و غیر بومی را در این سرقت به دست آورده و آنها را در رصد هوشمندانه خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه مشخص شد سارقان برای ارتکاب سرقت به استان تهران رفتند که سریعا با هماهنگی قضائی کارآگاهان به این استان اعزام و در یک عملیات ضربتی هر 4 نفر سارق را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان نیز 5 میلیارد ریال طلاجات که از منزلی در استان تهران سرقت شده بود کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان پس از انتقال به اصفهان در تحقیقات صورت گرفته به 15 فقره سرقت منزل در شهر اصفهان اعتراف کردند که ارزش اموال به سرقت رفته توسط آنان بالغ بر 40 میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار علینقیان پور عنوان کرد: همچنین در بررسی های صورت گرفته مشخص شد سارقان جزو مجرمان در حرکت هستند که علاوه بر اصفهان در استان های کرمان، یزد، تهران ، مازندران و خراسان رضوی نیز مرتکب سرقت شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه تحقیقات در خصوص این پرونده به منظور مشخص شدن ابعاد و جزئیات بیشتری از سرقت های باند مذکور کماکان ادامه دارد گفت: متهمان به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار علینقیان پور دستگیری این باند حرفه ای را در کاهش سرقت از منازل مردم تاثیرگذار دانست و گفت: این عملیات پیچیده و هوشمندانه کارآگاهان هشداری جدی برای تمامی مجرمان و سارقان است تا بدانند روزگار خوش آنها زمان زیادی طول نخواهد کشید و مطمئن باشند سایه سنگین پلیس در کمترین زمان ممکن بر سرشان گسترده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه