English

رئیس دانشگاه کاشان خبرداد؛

رشد ۷ برابری حجم قراردادهای دانشگاه کاشان با صنعت

رئیس دانشگاه کاشان از رشد 7 برابری حجم قراردادهای دانشگاه با صنعت در یکسال گذشته اشاره کرد و گفت: در کشور ایران در حوزه صنعت و جامعه مشکلات زیادی وجود دارد که دانشگاه می تواند به منزله اتاق فکر برای حل مسایل جامعه و صنعت باشد.

رشد 7 برابری حجم قراردادهای دانشگاه کاشان با صنعت
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، عباس کتابی درحاشیه آئین افتتاح نمایشگاه پژوهش و فناوری این دانشگاه با تبریک هفته پژوهش و فناوری به برگزاری بیش از 200 برنامه و نشست در هفته پژوهش امسال اشاره کرد و گفت: این تعداد برنامه با موضوعات مختلف برای نخستین بار در تاریخ دانشگاه رقم خورده است و دانشگاه وظیفه دارد همان‌طور که در بحث آموزش موظف به تربیت نیرو انسانی است باید بتوانند در پاسخگویی به نیازهای جامعه و استفاده بهینه از توان علمی‌ برای رفع مشکلات کشور فعال‌تر شوند..

وی با اشاره به شعار دانشگاه جامعه محور، کارآفرین و حکمت بنیان، همکاری متقابل بین صنعت و دانشگاه و بالعکس را خواستار شد و اظهار امیدواری کرد تا این نمایشگاه، پل ارتباطی بین دانشگاه و صنعت را فراهم نماید.

کتابی به ظرفیت ها و پتانسیل های دانشگاه کاشان در عرصه های مختلف و کسب رتبه های برتر در نظام های مختلف بین المللی اشاره کرد و افزود: دانشگاه کاشان در یکسال گذشته اقدامات مثبتی درزمینه ارتباط با صنعت داشته است و حجم قراردادهای دانشگاه در سال گذشته 7 برابر شده است.

رئیس دانشگاه کاشان از حضور شرکت ها و صنایع شرکت کننده در این نمایشگاه قدردانی کرد و افزود: امید است تا با استفاده از توان و ظرفیت های دانشگاه بتوان مشکلات و مسایل صنایع و جامعه را مرتفع سازیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه