English

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبرداد؛

استقرار تیم های پلیس راه اصفهان در ۹ پایگاه زمستانی

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با اشاره به شروع اجرای رزمایش طرح زمستانه سال 1402 از امروز از استقرار تیم های این پلیس در 9 پایگاه زمستانی استان خبر داد.

استقرار تیم های پلیس راه اصفهان در 9 پایگاه زمستانی
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، سرهنگ علی مولوی در حاشیه طرح رزمایش زمستانه 1402 که از امروز با رمز یا زهرا(س) در با حضور یگان های مختلف پلیس راه و راهور، تیم های امدادی و خدمات رسان در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان آغاز شد بیان کرد: لازم می دانم در ابتدا از سازمان های امدادی و خدمات رسان که در اجر ای طرح زمستانه سال 1401 نهایت همکاری و هماهنگی را با پلیس راه استان داشتند تقدیر و تشکر داشته باشم.

وی افزود: رزمایش طرح زمستانه امسال با هدف برقراری ایمنی در سطح جاده های استان، روانسازی ترافیک و خدمت رسانی به رانندگان گرفتار در زمان های بحرانی از 21 آذرماه شروع و تا 21 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: ماموران پلیس راه استان اصفهان در کنار سایر نیروهای امدادی در 9 نقطه اصلی که پایگاه های زمستانی است مستقر شده و به رانندگان عبوری خدمت رسانی خواهند کرد.

سرهنگ مولوی اظهار داشت: براساس تحلیلی که کارشناسان پلیس راه در خصوص حوادث رانندگی زمستان سال گذشته انجام دادند خوشبختانه به میزان 16 درصد کاهش تصادفات داشتیم که امیدواریم با هماهنگی و همکاری سازمان های امدادی روند نزولی تصادفات را در سال جاری نیز داشته باشیم.

رزمایش طرح زمستانه

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه