English

رئیس پلیس راه جدید استان اصفهان خبر داد؛

توسعه سامانه های هوشمند در پاسگاه های پلیس راه استان اصفهان

رئیس پلیس راه جدید فرماندهی انتظامی استان، توسعه سامانه های هوشمند در تمامی پاسگاه های پلیس راه استان را از مهمترین برنامه های خود عنوان کرد.

توسعه سامانه های هوشمند در پاسگاه های پلیس راه استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ علی مولوی در حاشیه مراسم معارفه خود به عنوان رئیس جدید پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: استان اصفهان به عنوان شاه راه و چهار راه اصلی کشور محسوب می شود و 9 درصد از راه های اصلی کشور مربوط به این استان است.

وی افزود: وجود 12 هزار کیلومتر راه مواصلاتی و همسایگی با 9 استان کشور، وجود جاذبه های گردشگری و صنایع مادر و سایر ویژگی های منحصر به فرد این استان را از استان های دیگر متمایز کرده و می طلبد که مدیریت خوب و مقتدری ب ر راه های استان انجام شود.

رئیس پلیس راه استان اصفهان آموزش و مهارت افزایی کارکنان، اجرای طرح های ویژه در جهت کاهش حوادث جاده ای تصادفات فوتی، توسعه سامانه های هوشمند در همه پاسگاه های پلیس راه های استان و همچنین ارتقای فرهنگ ترافیک با استفاده از ظرفیت های برون سازمانی و راهوران محله و توجه ویژه به جاده های روستایی که سهم زیادی در افزایش تصادفات راه های برونشهری دارند را از مهمترین برنامه های خود عنوان کرد.

سرهنگ مولوی خاطر نشان کرد: امیدوارم با همکاری و همراهی و همدلی سایر سازمان ها و دستگاه ها بتوانم از عهده این مسئولیت به خوبی برآییم و انشاء الله مجموعه اقدامات در این پلیس راه زمینه کسب رضایتمندی مردم که در امتداد رضایت پروردگار است را فراهم آورد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: از سرهنگ زارع که زحمات و تلاش های  زیادی در پلیس راه استان کشیده و طرح های وی به عنوان الگو در استان های دیگر کشور نیز مورد استفاده قرار گرفته است تقدیر و تشکر کنم و آرزوی موفقیت در سمت جدید در پلیس راهور استان را برای وی دارم.

پلیس راه اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه