English

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبرداد؛

افزایش غلظت آلاینده‌ها تا پایان هفته جاری/ نظارت مستمر تیم‌های گشت محیط زیست

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ضمن اشاره به افزایش غلظت آلاینده‌ها در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری، از نظارت مستمر صنایع توسط تیم‌های گشت و نظارت اداره کل محیط زیست خبر داد.

افزایش غلظت آلاینده‌ها تا پایان هفته جاری/ نظارت مستمر تیم‌های گشت محیط زیست
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، منصور شیشه فروش ضمن اشاره به تشکیل کارگروه هماهنگی اضطرار آلودگی هوای استان، گفت: طبق پیش‌بینی‌ها فردا و پس فردا (بیست و یکم و بیست و دوم آذرماه) به علت سکون و پایداری جو، اَبرناکی و وارونگی دما شاهد افزایش غلظت آلاینده‌ها خواهیم بود.

وی ادامه داد: همچنین پیش بینی شده در روز چهارشنبه افزایش غلظت آلاینده‌ها بیشتر شود، اما طبق پیش‌بینی هواشناسی بعدازظهر چهارشنبه با عبور یک موج ناپایدار شاهد بارش باران و برف در مناطق جنوب وغرب استان خواهیم بود و زبانه‌های این موج به مرکز استان نیز نفوذ خواهد داشت و از شدت غلظت آلاینده‌ها کاسته خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: پنجشنبه نیز بارش برای شهراصفهان پیش بینی شده است.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: برای فردا و پس فردا (بیست و یکم و بیست و دوم آذرماه) توصیه می‌شود شهروندان و بویژه بیماران از تردد غیرضروری پرهیز و در صورت تردد از ماسک استفاده کنند.

وی در خصوص اجرای طرح زوج و فرد متذکر شد: طرح زوج و فرد از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰ و از ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰ در شهر اصفهان اجرا خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان عنوان کرد: به صنایعی که در شعاع ۵۰ کیلومتری فعالیت دارند ابلاغ شده تا فعالیت خود را کاهش دهند.

شیشه فروش اظهار کرد: ورزش همگانی و مدارس در محیط های باز توصیه نمی‌شود همچنین صبحگاه مدارس در فضای بسته برگزار و اردوهای دانش‌آموزی نیز به زمان دیگری موکول خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: متناسب با شاخص‌های و پیش‌بینی‌ها تصمیم‌گیری و اعلام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از افزایش نظارت محیط زیست خبر داد و عنوان کرد: شهرداری‌ها نیز موظف هستند ناوگان حمل و نقل عمومی را تقویت کنند و نظارت بر توزیع سوخت پاک در جایگاه‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه