English

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی کاشان خبرداد؛

راه اندازی کلینیک آموزش و پیگیری بیمار

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی کاشان از راه اندازی کلینیک آموزش و پیگیری بیمار در این بیمارستان خبر داد.

راه اندازی کلینیک آموزش و پیگیری بیمار
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،رامین مدنی در خصوص راه اندازی این کلینیک گفت: واحد پرستاری آموزش و پیگیری بیمار با هدف آموزش خودمراقبتی و پیگیری پس از ترخیص بیماران مبتلا به بیماری‌های مزمن غیرواگیر (مانند دیابت، فشارخون بالا، سکته مغزی،سکته قلبی، بیماریهای مزمن انسدادی ریه، نارسایی قلب، سرطان ها، نارسایی مزمن کلیه و ...) راه اندازی شده است.

مدنی اظهار داشت: یکی از سنجه‌های مهم در ارتقاء رضایت‌مندی مراجعین و کاهش آمار مراجعات بعدی به بیمارستان، پیگیری‌های پس از ترخیص است که واحد پرستاری آموزش و پیگیری بیمار این وظیفه را اجرایی خواهد کرد. 

ایشان تصریح کرد: راه‌اندازی این واحد در بیمارستان ، نشان از برنامه‌ریزی مدون و نگاه توسعه‌یافتۀ مسئولان حوزۀ درمان و پرستاری است و با پتانسیل موجود در این مرکز درمانی، قطعا نتایج مطلوبی از اجرای این طرح حاصل خواهد شد.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی کاشان گفت: امیدواریم با تداوم روند بهسازی و تجهیز این مرکز درمانی شاهد افزایش رضایت‌مندی مراجعین و ارتقاء کیفیت خدمات باشیم.

لازم به ذکر است؛ واحد کلینیک آموزش و پیگیری بیمار این مرکز در طبقه همکف ، روبروی واحد طب فیزیکی ( اکوی سابق ) واقع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه