English

بازدید وزریر بهداشت از بیمارستان شهید بهشتی کاشان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور بازدید از مراکز درمانی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل صبح امروز به کاشان سفر کرده است.

بازدید وزریر بهداشت از بیمارستان شهید بهشتی کاشان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،بهرام عین‌اللهی در حاشیه بازدید از بیمارستان 700 تختخوابی شهید بهشتی کاشان گفت: بیمارستان شهید بهشتی کاشان در ابتدا بیمارستان دانشگاهی نبود و سازمان تامین اجتماعی در سال 67 این بیمارستان را تاسیس کرد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه قدمت ۴۰ ساله بیمارستان بهشتی کاشان مشکلاتی را به وجود آورده است، گفت: حل و فصل مشکلات در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: این بیمارستان بعدا آموزشی شده و در سال 90 نیز ساختمان امام علی(ع) به آن اضافه شده و با توجه به قدمت 40 ساله این بیمارستان طبیعتا مشکلاتی را به دنبال دارد و البته دانشگاه علوم پزشکی کاشان پروژه‌هایی نظیر بیمارستان بقیه‌الاعظم کاشان را در حال ساخت دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با بیان اینکه بیمارستان شهید بهشتی با وجود اساتید عالی رتبه و دارای دستیاران تخصصی است، ابراز کرد: خدمات بیمارستان شهید بهشتی خدمات قابل قبول است و سعی می‌کنیم با بررسی‌های صورت گرفته مشکلات را حل و فصل کنیم.

گفتنی است؛ بازدید از بیمارستان شهید بهشتی کاشان، بازدید از بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) شهرستان آران و بیدگل و بازدید از پروژه بیمارستان در حال ساخت بقیه‌الاعظم کاشان بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه