English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان :

مطالبه گری باید از وظایف اصلی یک دانشجو باشد

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان ۱۶ آذر و روز دانشجو را به تمام دانشگاهیان و دانشجویان به ویژه دانشجویان تحت حمایت امداد تبریک گفت.

مطالبه گری باید از وظایف اصلی یک دانشجو باشد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، کریم زارع در پیامی با گرامیداشت فرارسیدن روز دانشجو ، اظهار داشت: کسب علم، کنشگری نسبت به مسائل پیرامون جامعه و مطالبه گری باید از وظایف اصلی یک دانشجو باشد.

متن پیام به شرح زیر است:۱۶آذر، فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت تاریخی، ملی و دینی دانشجویان ایران عزیز است.بی شک حماسه غرورآفرین ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲، از سوی دانشجویان در تاریخ ایران به عنوان نماد روحیه ضد استبدادی و جنبش دانشجویی و مظهر ایثار، از خودگذشتگی، پایداری، استقلال و آزادی است تا گواهی باشد بر روح میهن پرستی، آزادی خواهی و استقلال طلبی فرزندان این مرزوبوم را برای همیشه در تاریخ ثبت و فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان برسانند.

دانشجویان همواره بذر نشاط و پویایی، امید و انگیزه را در جامعه ایرانی نشانده‌اند و از این رو آینده‌ای روشن را برای کشور عزیزمان ایران نویده داده و تضمین کرده‌اند.

 اگر امروز کشورمان با این همه مشکلات و موانع در مسیر توسعه قرار گرفته و توانسته‌ایم به این نقطه برسیم، با همت و مجاهدت این عزیزان بوده است.به واسطه چنین جایگاه مهمی است که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) به این قشر فرهیخته توجه ویژه داشته و از آنان با تعابیر بلندی یاد فرموده‌اند.

اینجانب؛ روز۱۶ آذر روز پر افتخار دانشجو، روز ارج نهادن به جایگاه والای دانش و روز سفیران علم و فناوری را به رهپویان علم و معرفت بویژه دانشجویان عزیز تبریک عرض می نمایم و بدانید آینده از آن شما دانشجویان است زیرا از دل همین دانشگاه است که دانشجویانی در آینده کرسی‌های مهم کشوری را تصاحب خواهند کرد.

کریم زارع

 مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه