English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان اعلام کرد؛

حمایت کمیته امداد از یک هزار و ۳۱۶ نخبه و استعداد برتر در استان اصفهان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بیان داشت: کمیته امداد استان از یک هزار و ۳۱۶ نخبه و استعداد برتر تحت حمایت این نهاد حمایت می‌کند.

حمایت کمیته امداد از یک هزار و ۳۱۶ نخبه و استعداد برتر در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع با تاکید بر اهمیت سرمایه گذاری بر روی نخبگان و توجه ویژه به استعدادهای برتر تحت حمایت، اظهار داشت: در حال حاضر هزار و ۳۱۶ نخبه و استعداد برتر در میان افراد تحت حمایت این نهاد هستند که از خدمات و کمک های بلاعوض تحصیلی و کمک هزینه های تامین شهریه در کنار سایر خدمات و سرانه های ویژه بهره مند می شوند.

وی بیان داشت: تسهیل گری تاسیس شرکت، در شهرک های علمی تحقیقاتی برای نخبگان تحت حمایت نخبگان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در "طرح رفعت" در برنامه های علمی پژوهشی بنیاد نخبگان با ارتقاءعلمی، اعتبار کسب می کنند.

زارع با اشاره به اینکه نخبگان تحت حمایت در چهار گروه دانش آموزی، دانشجویی، طلاب علوم دینی و غیرمحصل تقسیم شده اند، ادامه داد: کمیته امداد برای تشویق و ترغیب این بخش از جامعه هدف تحت حمایت و ایجاد زمینه ورود آنها به بازار کار، علاوه بر اولویت پرداخت وام اشتغال به نخگان واجد شرایط در این نهاد، با انعقاد تفاهم نامه با شرکت های دانش بنیان، اشتغال نخبگان را فراهم آورده، همچنین با هدایت، معرفی و پشتیبانی آنها به شهرک های علمی و تحقیقاتی نیز بسترهای لازم برای تاسیس و راه اندازی شرکت در این شهرک ها را نیز برنامه ریزی کرده است.

وی با اشاره به کسب رتبه دوم کشوری در تامین نیازمندی های نخبگان در سال گذشته، افزود: خدمات قابل ارائه به مددجویان با اولویت به توانمندسازی و رفع نیاز نخبگان و خانواده آنها با هدف شکوفایی هرچه بیشتر استعداد فرزندان تحت حمایت برنامه ریزی شده تا بتواند بستر مناسبی برای خودکفایی آنان فراهم آورد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با تاکید به تعاملات مطلوب برقرار شده بین کارگروه این نهاد با بنیاد نخبگان و ارائه طرحی به عنوان "طرح رفعت"، گفت: در این طرح، نخبگان تحت حمایت کمیته امداد به صورت ویژه در برنامه های علمی پژوهشی بنیاد نخبگان استان دیده شده اند و از طریق ایجاد ارتباط گروهی با اعضای هیات علمی دانشگاه ها، با روش های تحقیق و پژوهش آشنا شده و در این زمینه با ارتقای علمی، اعتبار کسب می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه