English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:

ربیش از ۴۵درصد خانوارهای معیشت بگیر کمیته امداد اصفهان زنان سرپرست خانوار هستند

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: بیش از ۴۵درصد خانوارهای معیشت بگیر کمیته امداد اصفهان، زنان سرپرست خانوار هستند طی سه ماه گذشته در سال جاری مستمری مددجویان کمیته امداد استان اصفهان با افزایش ۲۰ درصدی پرداخت شده است.

ربیش از ۴۵درصد خانوارهای معیشت بگیر کمیته امداد اصفهان زنان سرپرست خانوار هستند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع با بیان اینکه بیش از ۴۵ درصد خانوارهای معیشت بگیر، زنان سرپرست خانواده هستند، اظهار داشت: امسال ۱۱۹هزار و ۴۹۵ خانوار معیشت بگیر تحت حمایت این نهاد هستند که ۵۴ هزار و ۴۵۵ خانوار به سرپرستی زنان می باشند و امیدواریم برای خودکفایی این بخش از جامعه هدف بتوانیم با مساعدت خیران گام های موثری برداریم.

وی با تاکید براینکه در سه ماهه ابتدای امسال مستمری مددجویان با افزایش ۲۰ درصدی پرداخت شده، ادامه داد: در سه ماهه نخست امسال بیش از ۳۴۷ میلیارد و ۳۲۹ میلیون تومان مستمری به خانواده های معیشت بگیر تحت حمایت پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به سرانه مستمری خانواده ها براساس بعد خانوار، افزود: هر ماه برای خانوارهای یک نفره ۶۶۰ هزار تومان، دونفره ۹۳۶ هزار تومان، سه نفره یک میلیون و ۳۰۸ هزار تومان، چهارنفره یک میلیون و ۶۸۰ هزار تومان و خانواده های پنج نفر به بالا ۲ میلیون و ۶۴ هزار تومان به حساب سرپرست خانوار پرداخت می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه